خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر «چرا که صداى تو با صداى من آشناست»

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۴۸۹

پوستر «چرا که صداى تو با صداى من آشناست» به نویسندگى و سرپرستى روزبه حسینى و کارگردانى فاطیما بهارمست رونمایى شد.

به گزارش ایلنا، رضا چاوشى (طراح جوان این پوستر) که دانشجوى کارشناسى رشته نقاشى دانشگاه هنرهاى زیباست؛ در آستانه رونمایی پوستر گفت: این پوستر از دو مکث معنایى برخوردار است یکی سیب و دیگرى بک‌گراند و آدم هایى است که در آن قرار گرفته‌اند. اولین شوک معنایى و ظاهرى این پوستر سیب بوده و یادآور داستان آدم و حواست اما در بک‌گراند چیزی فرا‌تر از یک قصه معمولى را مشاهده مى‌کنیم و در خود پیچیدگى و زمینی شدن انسان را یادآور می‌شود.

نمایش «چرا که صداى تو با صداى من آشناست» به نویسندگى و سرپرستى روزبه حسینى و کارگردانى فاطیما بهارمست از یکشنبه ٢٢ مرداد ماه به مدت ۶ شب ساعت ١٩ در سالن انتظامى مجموعه خانه هنرمندان ایران روى صحنه می‌رود.

در این نمایش فاطیما بهارمست و وحید منتظرى به ایفاى نقش مى‌پردازند و همچنین در خلاصه اثر چنین آمده است: «تنهایی نعمتی بود که حوا از آدم دریغ کرد»

این نمایش یکی از سه نمایش رپرتوار گروه تئا‌تر «و ناگهان» بوده که روزبه حسینى (طراح نور)، امید اکبرى (طراح صحنه)، پویا نوروزی (طراح صدا و موسیقی)، ماهور میرشکاک (طراح لباس)، آرمان مقدم (طراح مدیا)، سارا افشار (دستیار صحنه)، نشاط باقرى (دستیار کارگردان)، على متقى (مدیر صحنه)، سارا حدادى (مشاور رسانه‌اى-مکث) محمد حیدرى (پارسینما) و تئا‌تر باز‌ها (حامیان مجازى)، رضا چاوشى (طراح گرافیک)، سروناز مهتاب‌پور (ساخت تیزر انیمیشنى)، پریسا توسلى (ساخت تیزر)، میلاد بهشتى (عکاس) و رحمان حسینى (برنامه‌ریزى و هماهنگى رپرتوار) از دست‌اندرکاران آن خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز