خبرگزاری کار ایران

میلیون‌ها شهروند کره‌شمالی برای جنگ با آمریکا داوطلب شدند

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۴۷۳

منابع خبری کره‌شمالی اعلام کردند که حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم این کشور برای نبرد با آمریکا اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از یونهاپ، روزنامه «رودونگ» که متعلق به حزب کارگران کره‌شمالی بوده و از آن به عنوان روزنامه منعکس کننده مواضع دولت کره‌شمالی یاد می‌شود، گزارش داد که سه میلیون و ۴۷۵ هزار نفر از مردم کره‌شمالی برای مقابله با آمریکا داوطلب شده‌اند. 

این روزنامه اعلام کرد که شهروندان کره‌شمالی داوطلب شامل دانشجویان، کارگران و سربازان بازنشسته هستند. 

همچنین پس از تصویب تحریم‌های پیشنهادی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل ۸۹ هزار نفر در ایالات «هوانگ‌های شمالی» و همچنین ۲۰ هزار دانش‌آموز در ایالت «پیونگان جنوبی» آمادگی خود برای پیوستن به ارتش برای مقابله با آمریکا را اعلام کردند. 

رسانه‌های کره‌شمالی اعلام کردند که پس از این تحریم‌ها، هزاران نفر از جوانان این کشور با برگزاری اجتماعاتی همبستگی خود با ارتش و تمایل برای پیوستن به نیروهای نظامی برای مقابله احتمالی با آمریکا را اعلام کردند. 

خبرگزاری رسمی کره‌شمالی نیز اعلام کرد که حدود ۱۰۰ هزار نفر از مردم با اجتماع در پایتخت کره‌شمالی و همچنین هزاران نفر دیگر از شهروندان این کشور در شهرهای دیگر، روز چهارشنبه با برگزاری اجتماعات مختلف آمادگی خود برای این جنگ احتمالی را اعلام کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز