خبرگزاری کار ایران

مدیر امور بهره برداری منطقه ویژه پتروشیمی خبر داد:

رفع نشت کلر تصفیه خانه سایت یک منطقه ویژه پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۳۸۵

مدیر امور بهره برداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: روز سه شنبه نشت جزیی از یکی از کپسولهای گاز کلر تصفیه خانه بهداشتی سایت یک منطقه مشاهده شد که در روز چهارشنبه این نشتی بیشتر گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، عبدالرضا زرگر، افزود: در لحظات اولیه نشت، کارکنان واحد آب با پشتیبانی آتش نشانی سازمان، کپسول گاز کلر جهت خنثی سازی در حوضچه ای از آب آهک قرار گرفت.

زرگر پس از پایان عملیات طی گزارشی تشریح کرد: این عملیات در محوطه تصفیه خانه صورت گرفت که پس از اطمینان و کاهش خطر، با کمک کارشناسان شرکت تولید کننده گاز کلر اینگونه کپسولها، نسبت به ایمن سازی کپسول و تخلیه کامل و شستشوی آن اقدام گردید.

عملیات خنثی سازی و ایمن سازی واحد تصفیه خانه بهداشتی سایت ۱ در ساعت ۲۱ روز چهارشنبه به پایان رسید.

زرگر افزود: در این عملیات همکاری بسیار خوب و تنگاتنگ بین واحدهای آب و خدمات زیربنایی و همچنین اداره HSE و سایر  واحدهای پشتیبانی باعث سرعت بخشیدن به این عملیات و همچنین پیشگیری از هر گونه حادثه ناگواری شد.

وی در خاتمه از تلاش کلیه مسئولین و کارشناسان درگیر در این عملیات تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز