خبرگزاری کار ایران

معاون طرح و توسعه ی بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد:

برگزاری همایش مدیریت فرآیند های کسب و کار (BPM) در بندر امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۳۷۴

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، گفت: اولین دوره همایش مدیریت فرآیندهای کسب و کار با هدف بهبود کیفیت و ایجاد تغییر و تحول در فعالیت های سازمانی و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در مردادماه سال جاری در بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، علی عسکری با اشاره به آغاز پروژه پیاده سازی سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار در سطح سازمان مرکزی و بنادر تابعه بیان داشت: با توجه به انتخاب بندرامام خمینی(ره) به عنوان بندر پایلوت جهت احصاء و تدوین فاز اول این پروژه، سازمان بنادر و دریانوردی اقدام به طرح ریزی و  اجرای چهار دوره همایش و برگزاری مسابقه با هدف آشنایی و افزایش آگاهی کارکنان با مفاهیم و کارکرد این سیستم نموده است.

عسکری در ادامه افزود: اولین دوره همایش به منظور فرهنگ سازی و ایجاد زمینه ی لازم  جهت همکاری  و همراهی  کلیه ی آحاد  سازمانی طی مردادماه سال جاری با مشارکت و استقبال کارکنان این اداره کل برگزار گردید.

وی تصریح کرد: در این همایش خانم دکتر امیری به نمایندگی از سازمان بنادر و دریانوردی  ضمن  ارائه مطالبی آموزشی در زمینه ی مزایا و لزوم استقرار سیستم مورد نظر در سازمان ها، گزارشی از پیشرفت پروژه و اقدامات انجام شده  تا به امروز  ارائه نمودند.

یادآور می شود در پایان این مراسم  نیز  به قید قرعه به افرادی که به سوالات  مسابقه پاسخ های  درست داده  بودند، در دو گروه ویژه و عادی جوایزی اهدا شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز