خبرگزاری کار ایران

آن ها فقط می توانستند ۲ گل به ما بزنند؛

فریبا: خدا را شکر بد شانسی تراکتور برابر ما هم ادامه داشت!

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۳۵۲

آن ها در دو بازی اول خود بدشانس بودند و خدا را شکر بد شانسی هایشان برابر ما هم ادامه داشت

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی در خصوص برتری استقلال برابر تراکتور گفت: خدا را شکر برد خوب و به موقعی بود. ما به این برد احتیاج داشتیم و خوشبختانه بچه ها با تلاش هم توانستند اولین برد استقلال را رقم بزنند.

فریبا در خصوص این که گل محمدی اعلام کرده بود می‌توانستیم 3،4 گل به استقلال بزنیم گفت: آن ها می توانستند دو گل به ما بزنند همان طور که استقلال هم فرصت های خوبی برای گلزنی داشت اما به هر حال امتیاز را به گل می دهند. هفته پیش ما هم برابر استقلال خوزستان آن قدر خوب بازی کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم.

مدیر فنی استقلال در ادامه افزود: تراکتور تیم خیلی خوب اما بد شانس است. آن ها در دو بازی اول خود هم بد شانس بودند و خوشبختانه بدشانسی هایشان برابر ما هم ادامه داشت. با این حال امیدوارم در بازی های دیگر بدشانس نباشند و بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند.

وی در خصوص این که این برد چقدر به استقلال کمک کرد،گفت:ما به این برد خیلی احتیاج داشتیم و این پیروزی بخشی از فشارها را از ما برداشت .امیدوارم تاثیر این برد را در بازی های بعدی مان بهتر ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز