خبرگزاری کار ایران

کشف یک تن و ۴۰۰ کیلو مواد مخدر در کرمان/مامور پلیس رشوه ۵۰ میلیونی را رد کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۳۴۱

جانشین انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان با تلاش و اقدامات گسترده خود موفق شدند یک تن و ۴۰۰ کیلو مواد مخدر را کشف کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «ناصر فرشید» در رابطه با کشفیات موادمخدر در ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: استان کرمان به دلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص و همجواری با استان‌های شرقی کشور، در مسیر قاچاقچیان مواد مخدر قرار دارد.

وی افزود: در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، پلیس کرمان مطابق با هدف گذاری‌های خود روز گذشته موفق شد در دو عملیات جداگانه و پلیسی یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کند.

سرهنگ فرشید ابراز داشت: در این راستا دو خودرو توقیف و دو قاچاقچی نیز دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری سایر اعضای این دو باند نیز ادامه دارد.

جانشین انتظامی استان با اشاره به رد رشوه ۵۰ میلیونی از سوی یکی از ماموران پلیس کرمان، تصریح کرد: در عملیات دیگر، راننده تریلی قصد انتقال حدود ۹۸۰ کیلوگرم مواد را به استان‌های مرکزی کشور داشت که به مامور پلیس پیشنهاد رشوه ۵۰ میلیون تومانی می‌دهد.

وی گفت: با توجه به هدفی که پلیس در بحث خدمتگزاری به مردم دارد، این پیشنهاد به صورت قاطع از سوی مامور پلیس رد شد.

سرهنگ فرشید ادامه داد: پیشنهاد رشوه راننده و قاچاقچی مواد به مامور پلیس صورتجلسه شده و در حکم قضائی وی موثر خواهد بود.

جانشین انتظامی استان در پایان تاکید کرد: پلیس همواره در جهت حفظ و سلامت مردم قدم بر می‌دارد و مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز