خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفار گیلان :

فرسودگی شبکه های آبرسانی روستایی مستلزم اعتبارات ملی است

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۲۹۹

مدیرعامل شرکت آبفار گیلان گفت: فرسودگی شبکه های آبرسانی روستایی مستلزم تخصیص اعتبارات ملی است.

به گزارش ایلنا از رشت، مشکلات آب شرب روستاهای رشت با حضور محمدعلی جعفرزاده نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، بخشداران مرکزی، خمام، خشکبیجار، سنگر، کوچصفهان و لشت نشاء، مدیرعامل و معاونان شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان بررسی شد.

مدیرعامل شرکت آبفار گیلان در این جلسه با اشاره به آخرین وضعیت تاسیسات آبرسانی روستایی شهرستان رشت، فرسودگی و مستهلک بودن شبکه های آبرسانی را مهم ترین مشکل تامین پایدار آب شرب روستاهای این شهرستان عنوان کرد. 

محبعلی رنج ور گفت: شبکه های آبرسانی 30 درصد روستاهای شهرستان رشت فرسوده است.

وی با تاکید بر بازسازی خطوط انتقال و توزیع آب شرب روستاهای این شهرستان، افزود: امیدواریم با پیگیری و حمایت نمایندگان  رشت در مجلس شورای اسلامی، اعتبارات مناسبی از ردیف ملی برای بازسازی شبکه های آبرسانی روستایی این شهرستان اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه تاکنون 300 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح آبرسانی به 25 روستای بخش مرکزی رشت هزینه شده، گفت: آبرسانی به این روستاها در قالب طرح جامع آبرسانی به هزار روستای گیلان انجام می شود.

رنج ور با اشاره به پیشرفت کار طرح تکمیل خط انتقال آب آشامیدنی روستای سراوان، افزود: تکمیل شبکه  آبرسانی روستاهای فشتم، طارمسر و اسلام آباد نیز در دست اجراست.

وی خاطرنشان کرد: طرح تامین آب شرب روستاهای دهبنه و نشرودکل بخش سنگر هم تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز