خبرگزاری کار ایران

رشد صد در صدی خدمات رفاهی بین جاده ای در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۲۶۱

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان با اشار ه به اینکه در 4 ماهه اول سال‌جاری بالغ بر دو میلیون و 348هزار و 152 تن کالا جابه جا شده است گفت: شاهد افزایش 4درصدی این مورد در استان بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج دست نشان ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان امروز شنبه (21مرداد) در جمع خبرنگاران با ارائه گزارش عملکرد  و فعالیت‌های این مجموعه در سال‌جاری ، اظهار داشت: راهداری و حمل و نقل جاده ای در بخش‌های نگهداری و ابنیه راهها را بر عهده دارد.

دست نشان،  بحث ایمنی در محورهای مواصلاتی را مهم دانست و گفت: استفاده از فوگ سیل در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بوده است که در نگهداری راه ها برای افزایش عمر آسفالت اجرایی می شود.

وی،  د ر ادامه اجرای روکش اسفالت با کامپوزیت را مهم ارزیابی کرد و گفت: این اقدام در آزاد راه تهران تبریز در حال اجرایی برای افزایش عمر اسفالت  اجرایی می شود.

دست نشان ، با اشاره به بالغ براجرایی شدن  6هزار تنی آسفالت در راهای فرعی استان ، گفت: پروژه احداث زیر گذر ورودی ابهر در حال اجراست.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ، با اشاره به اقدامات حمل و نقل جاده ای در استان در راههای موصلاتی،  تصریح کرد: 36 شرکت مسافربری برون شهری با 1109دستگاه در حال خدمات رسانی دراین مجموعه هستند.

این مسئول در استان زنجان، با بیان اینکه اجرای شبکه سیر به منظورتسهیل خدمات ویژه در این خصوص در حال پیگیری و اجرا است،  یادآورشد: در صدد ارتقای کیفیت خدمات شرکت‌های مرتبط دراین خصوص هستیم.

دست نشان ، با ابراز امیدواری برای افزایش ایمنی و ارتقاء  خدمات در این شبکه سیر ادامه داد: در 4 ماهه اول سال‌جاری بالغ بر دو میلیون و 348هزار و 152 تن کالا جابه جا شده است که شاهد افزایش 4درصدی این مورد در استان بودیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، بررسی و پیگیری و رسیدگی به اضافه تناژ بار در محورهای موصلات استان را مهم ارزیابی کرد و گفت:  در حال حاضر سامانه توزین در حال حرکت در محور دندی  زنجان راه اندازی شده است.

این مقام مسئول دراستان زنجان ، افزایش متوفیان  روستایی را در استان مهم دانست و گفت: در حال بررسی این مورد در راستای کاهش این مورد مهم هستیم.

دست نشان ، سهم 60 درصدی موتور سیکلت و 40وانت بار ها را مهم برشمرد و گفت: فرهنگسازی دراین زمینه حائز اهمیت است.

وی،  با اشاره به اجرای طرحهای مختلف در حاشیه راهها و مراکز روستایی و 9 طرح ارتقا وامنیت وانت بارها در مناطق روستا و عابرین پیاده  را از جمله الویت‌های در حال اجرا عنوان کرد و خاطر نشان شد: در حوزه فنی و نظارت نیز دارای وضعیت مطلوب هستیم.

وی همچنین خبر از فعالیت 20مرکز خدماتی رفاهی جاده ای در استان داد و گفت: دراین زمینه شاهد رشد 100درصدی بودیم.

دست نشان ، شناسایی نقاط حادثه خیز را نیز حائز اهمیت بیان کرد و گفت: 97نقطه معرفی و ازاین تعداد 47نقطه در حال اقدامات مطالعاتی است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز