خبرگزاری کار ایران

فوتبال با کسی تعارف ندارد و اگر قوی نباشی لِه می‌شوی؛

درخشان: پرسپولیس تیم کوچکی نیست / نیاز به تقویت داریم

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۹۳۲

سرمربی نفت تهران در نشست خبری پس از بازی برابر پرسپولیس حاضر شد و گفت: پرسپولیس کامل‌ترین تیم به لحاظ بازیکن، کادرفنی و ساختار است و نماینده فوتبال ایران در آسیاست که برای قهرمانی خود را آماده می‌کند و ما با تیم کوچکی بازی نکردیم.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم ما بازی نسبتاً خوبی را انجام دادیم، چون پرسپولیس را در 45 دقیقه ابتدایی خوب آنالیز کرده و آنها را کنترل کردیم، اما در نیمه دوم گل زودهنگام طارمی شیرازه تیم ما را به هم ریخت و باعث شد انسجام نیمه اول را نداشته باشیم. هرچه از زمان بازی گذشت بدن‌هایمان تحلیل رفت. مقابل پرسپولیس آماده و قبراق خوب کار کردیم، اشکالاتی در تیم وجود دارد که باید برطرف کنیم، بضاعت ما همین است و نمی‌توانیم خیلی تغییرات زیادی به وجود بیاوریم. در هفته‌های بعد وضعیت ما بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در ادامه تاکید کرد: امیدوارم باشگاه به ما کمک کند. اگر به نفت تهران کمک نشود نمی‌توانیم کار کنیم. هرکاری ابزار خودش را می‌خواهد، ابزار نداشته باشیم باید زور الکی بزنیم، فوتبال فلسفه خودش را دارد و ابزار می‌خواهد، ما نیاز به مهره داریم، باید تیم را تقویت کنیم، اگر در برخی از پست‌ها بازیکنمان مصدوم شود نفر جایگزین نداریم. در آسیا حریفان مجهز هستند و ما نمی‌توانیم با آنها برابری کنیم. فوتبال با کسی تعارف ندارد و اگر قوی نباشی لِه می‌شوی. برای تیمی که خیلی دیر کارش را شروع کرده شرایط فعلی بد نیست. وقتی ۴۵ دقیقه مقابل پرسپولیس قوی دوام می‌آوریم نشان دهنده رشد تیم است. اگر آن گل زودهنگام را هم نمی‌خوردیم اجازه نمی‌دادیم بازی با این نتیجه تمام شود.

درخشان یادآور شد: طبیعی است وقتی شیرازه تیم شما به هم می‌ریزد، تصمیم‌گیری هم سخت می‌شود و ما هم بازیکنانی را داریم گه تازه دو بازی کنار هم انجام داده‌اند و هماهنگ نیستند. نیمکت‌نشین‌های ما هم بازیکنانی در پست‌های تخصصی نیستند تا تعویض کنیم. تیمی که بخواهد این تغییرات را انجام دهد، زمان می‌برد. امیدوارم مسئولان باشگاه بازیکنانی را جذب کنند که آسیب نبینیم. ضمن اینکه ما با تیمی بازی کردیم که کامل‌ترین تیم لیگ برتر است. پرسپولیس کامل‌ترین تیم به لحاظ بازیکن، کادرفنی و ساختار است و نماینده فوتبال ایران در آسیاست که برای قهرمانی خود را آماده می‌کند و ما با تیم کوچکی بازی نکردیم. با تیم بزرگی بازی کردیم که باید به آنها احترام بگذاریم و به نظرم پرسپولیس در این بازی بسیاری از ضعف‌های ما را نشان داد تا بدانیم که در چه پست‌هایی نیاز به تقویت کردن تیم داریم.

وی در رابطه با وجود 2 جای خالی در لیست نفت تهران عنوان کرد: ما مشکل بازیکن داریم، باید در این وضعیت بیشتر جوانان و نفرات زیر 23 سال استفاده کنیم. تلاشمان این است که برخی نفرات را از لیست خارج کنیم تا چند جای خالی داشته باشیم تا بتوانیم بازیکن جدید بگیریم. برای این کار نیاز به توافق داریم. در این مقطع نمی‌توانیم مهره‌های خیلی خوب جذب کنیم اما می‌توانیم بازیکنان جوان به لیستمان اضافه کنیم. بازیکنان می‌خواهند حق و حقوق خود را بگیرند اما می‌توانیم با انجام توافق، لیست را خالی کنیم. در قرارداد برخی بازیکنان ذکر شده که اگر باشگاه بخواهد می‌تواند نام‌ آنها را از لیست خارج کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز