خبرگزاری کار ایران

دیگر کاری به مسائل مالی نداریم

مسلمان:فرشاد داداش من است

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۹۲۹

هافبک پرسپولیس می گوید دیگر به مسائل مالی کاری نداریم و در تمامی بازی ها برای برد به میدان می رویم.

به گزارش ایلنا،محسن مسلمان درباره درگیری با احمد کامدار و سپس هم تیمی اش فرشاد احمدزاده گفت: کامدار با 2 پا روی پای من آمد و باعث عصبانیتم شد که البته این اتفاق نباید می افتاد. البته فرشاد داداش من است و موضوع بین ما همان جا تمام شد.

مسلمان درباره پیروزی قاطع مقابل نفت هم گفت: ما هنوز به خاطر بازی با الاهلی مشغول بدنسازی هستیم و مهم این است که ببریم خوب و بدش هم اهمیت ندارد. نیمه اول بدن هایمان خسته بود اما در نیمه دوم همه تلاشمان را کردیم و بازی را بردیم، خدا را شکر. ان شاالله این روند را ادامه دهیم و بدون حاشیه پیش برویم.

مسلمان درباره فشار حضور در رقابت های آسیایی هم گفت: با شرایطی که داریم فکر می کنم بتوانیم در 3 جام شرکت کنیم. ان شاالله بازی سیاه جامگان را ببریم و با قدرت به بازی الاهلی برسیم. 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص مشکلات مالی این تیم و اینکه دریافتی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: ما کاری دیگر به مسائل مالی نداریم و فقط در تمامی دیدارها برای پیروزی به میدان می‌رویم، اگر پولی به ما دادند دمشان گرم و دستشان درد نکند و اگر هم ندادند برای قهرمانی به میدان می‌رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز