خبرگزاری کار ایران

شاگردان لوکا بالاخره پیروز شدند؛

گسترش فولاد 1 - 0 سپیدرود؛ ناکامی سرخپوشان در واپسین دقایق

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۸۹۳

گسترش فولاد با گل دقایق پایانی رضا خالقی فر سپیدرود رشت را شکست داد تا پس از دو هفته ناکامی در فصل جدید طعم پیروزی را بچشد.

به گزارش ایلنا، سپیدرود رشت در سومین دیدار لیگ برتری‌اش برای پیروزی برابر گسترش فولاد تبریز حاضر شد تا ناکامی دو هفته گذشته‌اش را کامل کند اما حریف هم همین قصد را داشت زیرا آنها هم شرایطی شبیه به سرخپوشان گیلانی داشتند.

سپیدرود رشت تا آخرین دقایق برابر حریف شکست ناپذیر نشان داد و بازی داشت با تساوی بدون گل دو تیم به پایان می‌رسید که رضا خالقی فر برای گسترش فولاد گلزنی کرد و بازی به سود شاگردان لوکا بوناچیچ رقم خورد.

ورزشگاه: بنیان دیزل                   

داوران: حسن اکرمی – علی‌رضا ایلدروم – میریعقوب حجتی – علی بای. ناظر: فریدون اصهفانیان

 

کارت زرد:سید هادی موسوی(13)سپیدرود رشت

کارت قرمز:

 

گل:

 گسترش فولاد 1 - 0 سپیدرود (رضا خالقی فر دقیقه 1+90):پرتاب بلند اوت به روی دروازه سپید رود پس از یک رفت و برگشت به رضا خالقی فر رسید  و ضربه به موقع او گل پیروزی بخش شاگردان بوناچیچ در این دیدار را به ثمر رساند.

 

 

ترکیب گسترش فولاد تبریز:فرناندو دخسوس، دراگان زاکویچ،علیرضا نقی زاده، میلاد شیخ فخرالدینی، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده روح، یوسف سیدی، کاخا، رضا خالقی فر، آندرانیک تیموریان، علیرضا ارجمندیان.

 

 

ترکیب سپیدرود رشت:ایمان صادقی ، هادی موسوی ، احمد آهی ، میثم فردوسی ، توحید غلامی ، میرهادی میرجوان ، محمد نزهتی ، حسین کعبی ، حسین ابراهیمی ، مهرداد جماعتی ، میعاد یزدانی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز