خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان مطرح کرد:

رشد 100 درصدی احداث پایگاه هوایی هلال احمر در کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۸۰۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان به رشد 100 درصدی احداث پایگاه هوایی هلال احمردر کردستان نسبت به سال 92 اشاره کرد و گفت: بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر به صورت پاره وقت 15 روز در ماه در استان کردستان مستقر شده که با تعیین اعتبارات این مدت افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن خدابنده لو امروز در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت 17 مرداد در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه وجه اشتراک هلال احمر و حوزه رسانه داوطلب محور بودنش است، افزود: امروز نقش خبرنگاران بیش از گذشته پررنگ تر شده و دلیل آن نیاز پیوسته مردم به آگاهی ازرخداد هایی است که در جامعه ایجاد می شود و باید طوری عمل شود که جامعه از نقش نظارتی این حوزه برخوردار شود.

وی گفت: طی 4 سال گذشته توسعه زیرساخت های جمعیت هلال احمر توفیقات ارزشمندی حاصل آمده به عنوان نمونه احداث چندین انبار امدادی، پایگاه امداد و نجات بین شهری درسطح استان و همچنین احداث پایگاه امداد هوایی و مجتمع پشتیبانی لجستیک از جمله اقدامات صورت گرفته است.

خدابنده لو به رشد 85 درصدی خدمات هلال احمر کردستان نسبت به 50 سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: با عنایت به عقب ماندگی مزمن جمعیت هلال احمر استان، از سال 92 توسعه زیرساخت های جمعیت از قبیل احداث انبار های امدادی، احداث پایگاه های امداد و نجات بین شهری و راه اندازی پایگاه امداد هوایی، احیای 27 هکتار زمین شهرستان کامیارن و تملک انبار امدادی استان کردستان مورد تایید ویژه قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان نقش مهم پایگاه های امداد و نجات جاده ای و بین شهری را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: عملیات جستجو و نجات و همچنین تغذیه و اسکان اضطراری در راه ماندگان در برف و کولاک و درمان اولیه و انتقال مصدومین جاده ای ناشی از تصادفات برعهده این پایگاه ها قرار دارد.

خدابنده لو ادامه داد: با بهره برداری 1340 متر مربع فضای جدید مساحت پایگاه های موجود دراستان کردستان به 3192 متر مربع افزایش یافته که نسبت به سال های قبل از   92 رشد 72 درصدی داشته است.

وی به رشد 100 درصدی احداث پایگاه هوایی هلال احمردر کردستان نسبت به سال 92 اشاره کرد و گفت: بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر به صورت پاره وقت 15 روز در ماه در استان کردستان مستقر شده که با تعیین اعتبارات این مدت افزایش خواهد یافت.

خدابنده لوعنوان کرد: با توجه به نیاز مبرم استان به مجتمع انباری و لجستیک جهت پشتیبانی ازعملیات امداد و نجات استان مجموعه ی انباری به مساحت 12500 متر مربع خریداری و به فضای امدادی کردستان اضافه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان دیگر دستاورد این نهاد را احیای 27 هکتار زمین کامیارن جهت صرف تقویت زیرساخت های جمعیت استان ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز