خبرگزاری کار ایران

الویری:

رای‌گیری میان نجفی، کولایی و مهرعلیزاده/ شهردار تهران امروز معرفی نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۸۰۰

رییس سنی شورای پنجم گفت: امروز رای‌گیری برای انتخاب شهردار تهران انجام خواهد شد، اما شهردار معرفی نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الویری در حاشیه جلسه اعلام برنامه‌های کاندیداهای شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: مرعشی استعفای خود را اعلام کرده و شهردار از بین آقایان نجفی، مهرعلیزاده و خانم کولایی انتخاب می‌شود.

رییس سنی شورای پنجم تاکید کرد: امروز رای‌گیری انجام می‌شود، اما شهردار معرفی نمی‌شود.

الویری در ادامه با اشاره به اینکه بررسی صلاحیت کاندیداها از یک ماه قبل شروع شد، گفت: در این فرایند به 24 نفر رسیدیم که از میان آنها 7 نفر انتخاب شدند که در نهایت 2 نفر انصراف دادند و قرار شد 5 نفر برنامه بدهند.

او گفت: روز گذشته نیز  افشانی انصراف داد و امروز نیز آقای مرعشی در پایان ارائه برنامه‌شان  اعلام کردند، داوطلب نیستند از همین رو ما در ساعت 2 عصر از میان 3 نامزد نجفی، مهرعلیزاده و کولایی یک نفر را به عنوان شهردار انتخاب خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: تاکید می‌کنم که شهردار امروز معرفی نمی شود و زمانی این کار صورت می‌گیرد که ما کار خود را رسما شروع کرده باشیم.

الویری درباره شروع به کار شورای پنجم گفت: به احتمال زیاد در نیمه اول شهریور آغاز کار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز