خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رشت خبر داد:

برگزاری نمایشگاه نقاشی درب‌های بسته در نگارخانه مارلیک رشت

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۷۹۷

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان رشت از برپایی نمایشگاه نقاشی خانم صالحه انصاری روشنده با عنوان درب های بسته در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان رشت خبر داد .

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسن‌پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از برپایی نمایشگاه نقاشی خانم صالحه انصاری روشنده با عنوان درب های بسته از ٢١ تا ٢٦ مرداد ماه ٩٦  در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت خبر داد .

 در این نمایشگاه ١٣ اثر نقاشی با ابعاد ١٠٠ در ٧٠ و ٥٠ در ٧٠ با تکنیک رنگ روغن و سبک کوبیسم به نمایش عمومی در می آید.

صالحه انصاری روشنده دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشگاه تبریز است . در سال ١٣٩٤ به دلیل علاقمند بودن به آثار هنری و معماری قدیمی پایان نامه تحصیلات دانشگاهی خود را به موضوع درب های قدیمی شهر رشت اختصاص داده و در بخش کار عملی پژوهش ، طرح هایی برگرفته از درب های قدیمی شهر رشت را اجرا نموده است . مربیگری در آموزشگاه تجسمی و کانون فرهنگی هنری شهر تبریز و شرکت در نمایشگاه گروهی نقاشی در شهر تبریز از تجربیات هنری وی می باشد. این نمایشگاه نخستین تجربه نمایشگاه انفرادی این هنرمند جوان در شهر رشت است .

نمایشگاه نقاشی صالحه انصاری از تاریخ ٢١ تیر تا ٢٦ مرداد ماه از ساعت ١٠ صبح تا ١٣ ظهر و ١٦ تا ٢٠ عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز