خبرگزاری کار ایران

امید تراکتوری‌ها به دیدار روز جمعه؛ مرد شکست ناپذیر مقابل استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۷۵۷

امار نشان می‌دهد سرمربی تراکتورسازی متخصص نباختن به استقلال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرمربی تیم تراکتورسازی رکوردهای جالبی در مصاف با استقلال دارد؛ او فقط یک بار در10 تقابل طعم شکست را چشیده است.

تیم‌های تراکتورسازی و استقلال در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ برتر روز جمعه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند تا یکی از حساس ترین بازی های این هفته را انجام دهند.

تقابل تراکتورسازی و استقلال همیشه جذاب بوده است؛ حاشیه‌هایی که این مسابقه در گذشته داشته، بر هیچ کس پوشیده نیست و با توجه به شرایط دو تیم پیش‌بینی می‌شود روز جمعه نیز شاهد مسابقه‌ای تماشایی باشیم .

از این رو یحیی گل‌محمدی سرمربی کنونی تراکتورسازی در گذشته نتایج خوبی مقابل استقلال گرفته و حالا امیدوار است بتواند بار دیگر از تیم آبی‌پوش پایتخت امتیاز بگیرد.

 گل محمدی در دوران سرمربیگری خود 10 بار مقابل استقلال قرار گرفته و فقط یک بار شکست خورده است.

او یک بار روی نیمکت پرسپولیس مقابل استقلال قرار گرفت که  شهرآورد 76 پایتخت بود و بازی با تساوی به پایان رسید.

 گل محمدی در زمان حضورش در نفت تهران دو بار مقابل استقلال ایستاد که یک تساوی و یک برد به دست آورد و در ذوب آهن نیز 7 بار به عنوان سرمربی با استقلال تقابل داشت که 4 پیروزی، دو تساوی و یک شکست در کارنامه‌اش ثبت شد.

به طور کلی گل‌محمدی 10 بار مقابل استقلال قرار گرفته که 5 برد، 4 تساوی و یک شکست را تجربه کرده است.

حالا باید دید یازدهمین تقابل گل محمدی با استقلال چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت. در کل گل محمدی مقابل استقلال رکورد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

 روز جمعه برای استقلال و تراکتور روز سرنوشت سازی است و چون دو تیم در شرایط بحرانی هستند تمام تلاش خود را برای بردن حریف انجام می دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز