خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیر عامل خانه کتاب به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۷۴۱

مدیرعامل خانه کتاب به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در متن پیام مجید غلامی‌جلیسه به مناسبت روز خبرنگار آمده است:

«۱۷ مرداد بهانه‌ای است تا از یک سال زحمت و تلاش بی‌وقفه و بدون چشمداشت اهالی رسانه و خبر تجلیل و قدر‌شناسی شود. تجلیل از خبرنگارانی که پیشرفت و تحول در حوزه فرهنگی کشور مرهون تلاش و پیگیری مجدانه آنهاست.

بدون تردید نقش و جایگاه خبرنگاران حوزه کتاب در بیان واقعیات و به تصویر کشیدن رویدادهای حوزه نشر در همه ادوار از اهمیت و تأثیر بسیار بالایی در آگاه‌ سازی مردم برخوردار بوده و چه بسا سرمنشاء اتفاقات بزرگ و تحول آفرین قرار گرفته است.

بی‌شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در حوزه کتاب همواره از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف عالیه بهره برده‌ایم.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران حوزه کتاب که با قلم و بیان صریح و صادقانه در طول سال با تلاش فراوان اتفاقات حوزه کتاب را اطلاع رسانی می‌کنند، سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه را از خداوند متعال خواهانم».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز