خبرگزاری کار ایران

در هم‌اندیشی دهمین جشنواره فجر تاکید شد؛

آسیب‌شناسی مقاطع گذشته پیش‌زمینه دستیابی به ایده‌های نو

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۶۹۳

دبیرکل دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر گفت: هدف از تشکیل این نشست مشورت بررسی تجربیات و آسیب‌شناسی مقاطع گذشته و دستیابی به راهکار و ایده‌های نو برای نیل به اهداف بالا‌تر در دوره‌های پیشرو است.

به گزارش ایلنا، نشست هم‌اندیشی ستاد برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر و انجمن‌های تخصصی تجسمی برگزار شد.

نشست هم اندیشی ستاد برگزاری این دوره از جشنواره با حضور مجتبی آقایی (دبیرکل)، جمشید حقیقت‌شناس (دبیر هنری)، عبدالرحیم سیاهکارزاده (دبیر اجرایی)، علی محمد زارع (سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران) و اعضای هیأت مدیره انجمن‌های تجسمی (معصومه مظفری، نگار نادری‌پور، منیژه صحی، عارف براتی، امیر سقراطی، روح الله شمسی‌زاده، علی هاشمی شهرکی، فرزاد هاشمی) عصر روز یکشنبه ۱۵ مرداد در محل موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

در این نشست مجتبی آقایی دبیرکل دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با تأکید بر اهمیت دهمین دوره از جشنواره تجسمی فجر گفت: مقاطع ده ساله هر رویدادی از اهمیت ویژهایی برخوردار است. هدف از تشکیل این نشست مشورت بررسی تجربیات و آسیب‌شناسی مقاطع گذشته و دستیابی به راهکار و ایده‌های نو برای نیل به اهداف بالا‌تر در دوره‌های پیشرو است. 

همچنین در ادامه نمایندگان هیأت مدیره انجمنها ضمن بیان دیدگاه‌ها خود در خصوص برگزاری جشنواره تجسمی فجر خواستار تداوم منظم دوسالانه‌ها و چارهاندیشی برای ارتباط معنادار دوسالانه‌ها، جشنواره جوانان و جشنواره هنرهای تجسمی فجر شدند.

 در خاتمه ضمن تاکید بر ضرورت تقویت همکاری‌ها مقرر شد این جلسات ادامه یافته و برنامه‌های مشخصی تدوین و به اجرا در آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز