خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

تمرکز زدایی از باورهای بنیادین آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۶۷۷

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: تمرکززدایی از باورهای بنیادین آموزش و پرورش است.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی در جمع مدیران مدارس ناحیه یک رشت با اشاره به نقش مدیران مدارس در ایجاد تحول در آموزش و پرورش گفت: با وجود حدود 5 هزار مدیر در مدارس گیلان و استفاده از ظرفیت های آنان می‌توان موجبات  پویایی آموزش و پرورش را فراهم کرد.
 
وی تفویض اختیار به مدیران مدارس را مهم دانست وخاطرنشان کرد: با توجه به تنوع مسائل فرهنگی و آموزشی در مناطق مختلف استان، واگذاری امور به مدیران و نظارت مستمر بر فعالیت‌های آنان، همراه با انتخاب مدیران توانمند و خلاق، می‌توان مشکلات آموزش و پرورش را کاهش داد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان افزود: صلاحیت های علمی، اخلاقی ، فرهنگی و همچنین تعامل سازنده با معلمان، دانش آموزان و خانواده ها از ویژگی های مدیران مدارس است که به عنوان بازوهای اجرایی آموزش و پرورش منشأ خدمات فراوانی هستند.
 
حاجتی در ادامه با اشاره به برخی مضایق مالی خاطرنشان کرد: با این وجود بسیاری از مطالبات فرهنگیان از جمله پاداش آخر خدمت بازنشستگان سالهای 93 ، 94 و 95 پرداخت شده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش بازنشسته شدن نیمی از فرهنگیان در 9 سال آینده را مسأله مهمی دانست و گفت: برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در آموزش و پرورش، تربیت نیروی‌انسانی واجد شرایط، یکی‌از دغدغه‌های همیشگی بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت است و در پذیرش نیروهای جدید به این مهم توجه شده است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان ، فرآیند ثبت نام مدارس یکی از مهم ترین کارهای مدیران در این روزها ارزیابی کرد و یادآورشد: با استناد بر قوانین و همچنین حسن رفتار با اولیا دانش‌آموزان می‌توانیم زمینه رضایتمندی مراجعه کنندگان را فراهم کنیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز