خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری رودبار تاکید کرد:

واکاوی نقاط ضعف‌وقوت در حین اجرای برنامه‌ها و نقش موثر آن در رفع نواقص

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۶۵۶

معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری رودبار گفت: واکاوی نقاط ضعف وقوت در حین اجرای برنامه ها می‌تواند نقش مؤثری در رفع نواقص و اجرای بهتر این برنامه ها در ادامه کار و سال‌های آینده داشته باشد.

به گزارش ایلنا از رودبار، انصاری در نشست ستاد اوقات فراغت اظهار داشت: جهت گذراندن اوقات فراغت، نهادهای ذیربط بایستی تمام تلاش خود را در جهت فراهم سازی بسترهای مناسب برای پر کردن و غنی کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان فراهم آورند که در این راستا بهره گرفتن از کارشناسان و مربیان مجرب این عرصه الزامی است.

وی با بیان اینکه پر کردن اوقات فراغت باید مبتنی بر مصونیت‌سازی باشد، گفت: امکانات برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان باید به صورت متوازن در تمام شهرستان توزیع شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبار خاطر نشان کرد:  دستگاههای مسئول می توانند با تعامل ، همکاری و مدیریت امکانات ضمن پرهیز از موازی کاری در زمینه بهتر اجرا شدن این برنامه ها برای نوجوانان و جوانان گام بردارند. ایشان از تنوع بخشی به عنوان ضرورت‌های برنامه‌های اوقات فراغت نام برد و گفت: هر اندازه برنامه‌های اوقات فراغت از غنای بیشتری برخوردار باشد، موجب افزایش‌رضایتمندی و مشارکت بیشتر نوجوانان و جوانان و خانواده های آنان می شود.

انصاری در پایان بر ضرورت نظارت دقیق بر کیفیت و کمیت برنامه‌های اوقات فراغت در این شهرستان تاکید کرد و با اشاره به اهمیت بازنگری برنامه‌های اوقات فراغت جوانان اذعان داشت : واکاوی نقاط ضعف و قوت در حین اجرای برنامه ها می تواند نقش مؤثری در رفع نواقص و اجرای بهتر این برنامه ها در ادامه کار و سال‌های آینده داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز