خبرگزاری کار ایران

مدیر آکادمی تراکتورسازی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۴۷۴

مدیر جدید آکادمی تراکتورسازی به پیشنهاد سرمربی و با موافقت مدیرعامل حکم خود را دریافت کرد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز محمدرضا خطیب به عنوان مدیر آکادمی این باشگاه انتخاب و منصوب شد.

در این حکم امده است؛

برادر ارجمند

جناب آقای محمد رضا خطیب

نظر به تجارب ارزنده و سوابق روشن جنابعالی در سطوح اکادمیک و رده‌های مختلف فوتبال ملی و باشگاهی به پیشنهاد سرمربی محترم اقای یحیی گل محمدی جنابعالی را به عنوان مدیر آکادمی فوتبال باشگاه تراکتورسازی منصوب می‌نمایم.

امید است با بهره‌مندی از تجارب ارزشمند خود در مسیر تحقق اهداف برجسته این باشگاه و دست‌یابی به خودکفایی با بهره‌مندی از استعدادهای درخشان فوتبال آذربایجان در سطوح پایه موفق باشید.

اینجانب از جنابعالی و کلیه همکاران پرتلاش آکادمی باشگاه انتظار دارم تا در دو برنامه هدفمند بلندمدت و کوتاه مدت به دنبال ایجاد ساختاری قدرتمند در سطح تیم‌های پایه و معرفی جوانان آذربایجان به سطح اول فوتبال ایران باشید به طوری که تراکتورسازی به عنوان پایگاه شناسایی و کشف استعدادهای درخشان فوتبال ایران شناخته شود.

گفتنی است محمدرضا خطیب یکی از مربیان و مدرسان با سابقه فوتبال ایران در سطوح گوناگون به شمار می‌رود. وی که به مدت هفت سال مربی تیم‌های ملی فوتبال نونهالان، نوجوانان و جوانان بوده در حال حاضر یکی از مدرسین برجسته فدراسیون فوتبال ایران است که دوره‌های مربیگری درجه‌های A و B را برگزار می‌کند. خطیب سابقه حضور در دوره‌های پیشرفته مربیگری فیفا با حضور اساتید برجسته فوتبال جهان را داشته و یکی از مدرسین فعلی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود که تا کنون ۳۶ دوره مربیگری رسمی در شهرهای مختلف ایران برگزار نموده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز