خبرگزاری کار ایران

رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان- فنلاند

مراسم وزن کشی چهار وزن نخست برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۵۰۴

مراسم وزن کشی مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، عصر امروز (جمعه) در شهر تامپره فنلاند برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج وزن کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم که 17 نفر به روی باسکول رفتند پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ژانگ از چین کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران گرجستان، قرقیزستان و حریف آذربایجانی می رود.

در وزن 60 کیلوگرم کرامت عبدولی در دور اول به مصاف گینز از آلمان می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی گیران مصر و ارمنستان روبرو می شود. در این وزن 28 نفر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 74 کیلوگرم که 32 نفر حضور دارند محمد شربی نیازی در دور نخست با اوگا از ژاپن مبارزه می کند و در صورت شکست این حریف در دور بعد با برنده نمایندگان بلاروس و ارمنستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن 96 کیلوگرم امیرمحمد نوروزی در دور اول با داداک از چک کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران روسیه و هندوستان می رود. در این وزن 26 نفر حضور دارند.

 

مسابقات اوزان فوق از ساعت 11:30 فردا (شنبه) به وقت ایران برگزار می شود و رقابت های اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز