خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی پیکان برای مصاف با پارس جنوبی جم

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۴۴۸

خودروسازان در هفته دوم لیگ برتر امشب برابر پارس جنوبی جم مصاف می‌دهند.

به گزارش ایلنا، پیکان تهران در هفته دوم لیگ برتر برابر تیم باانگیزه پارس جنوبی جم به میدان می‌رود و آنها برای نگه داشتن 3 امتیاز در خانه بازی سختی را برای شاگردان مجید جلالی رقم خواهند زد.

پیکان تهران در بازی هفته گذشته خیلی زود گل خورد اما در ادامه نبض بازی را در دست گرفت اما در انتها به تساوی یک بر یک در خانه رضایت داد. بازی که جلالی معتقد بود شاگردانش نمایش خوبی در آن داشتند و از عملکردشان راضی بود.

پیکان بازی برابر پدیده را با ترکیب رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، مهران موسوی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، بختیار رحمانی، مهدی مومنی، سعید صادقی و مرتضی آقاخان آغاز کرد و در ادامه جلالی تغییراتی هم در تاکتیک شاگردانش داشت.

جلالی پیام نیازمند، حجت حق وردی، ابوالفضل رزاقپور، ماهان رحمانی، ابوالفضل ابراهیمی، علی حمودی، سجاد آشوری و امیر روستایی را به عنوان دیگر بازیکنان ذخیره برای بازی امشب در اختیار دارد و آنها بدون مصدوم و محروم به جم سفر کرده‌اند.

بعید است تغییرات کلی در ترکیب پیکان رخ بدهد و به احتمال زیاد جلالی در این بازی هم با ترکیب هفته گذشته به میدان بروند تا هماهنگی‌های لازم را رفته رفته کسب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز