خبرگزاری کار ایران

راه اندازی اولین قطار مسافری زاهدان- اصفهان در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۳۸۸

معاونت بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن ج.ا.ا گفت: با پیگیری‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده در هفته دولت قطار مسافری زاهدان به اصفهان راه اندازی می شود.

ابراهیم محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک دستگاه خدمت گذار هدفش جلب رضایت روز افزون مردم است.

وی افزود: راه آهن کشور با محدودیت های منابع و شرایط خاصی روبه رو است اما افتخار خدمت به مردم خونگرم، پرتلاش، دلسوز و انقلابی استان سیستان و بلوچستان افتخار بزرگی است که نصیب دستگاه های اجرایی خصوصا راه آهن شده است.

معاونت بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن ج.ا.ا خاطرنشان کرد: امیدواریم این قطار بتواند سرمایه گذاری بخش خصوصی را تامین کند.

وی با اشاره به اینکه مسیر یزد به اصفهان بدلیل ترافیک شدید قطارهای باری و مسافری امکان اضافه کردن یک رام قطار را با مشکل مواجه می‌کند اما به جهت خدمت به مردم استان فعلا هفته ای یک رام قطار مسافری راه اندازی که انشاءلله با افتتاح خطوط در دست احداث این قطار به تناسب ظرفیت زیاد میگردد.

وی ادامه داد: انتظار ما این است که با کمک مسئولین استان و قول های داده شده با تعریف این قطار با ضریب اشغال هر چه بیشتر ادامه سیر بدهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز