خبرگزاری کار ایران

رونمایی از ترکیب اصلی استقلال در اولین بازی خانگی

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۳۵۴

استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبانی همنام خوزستانی‌اش است و باید شاهد دیداری جذاب و متفاوت از شاگردان علیرضا منصوریان در تهران باشیم.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران از ساعت 21 امشب در ورزشگاه آزادی اولین میزبانی در فصل جدید را پیش می‌برد و امیدوار به جبران نتیجه هفته گذشته برابر صنعت نفت آبادان است. هفته گذشته آبی‌های تهرانی به شکست یک بر صفر در خانه حریف رضایت دادند.

استقلال در بازی گذشته در حالی به میدان رفت که سه بازیکن محرومش را در اختیار نداشت. امید نورافکن، مهدی قائدی و سیدمجید حسینی سه بازیکنی بودند که از سوی کمیته انضباطی اجازه به میدان رفتن را نداشتند اما با این وجود به همراه سایر بازیکنان به آبادان سفر کرده بودند.

با رای چند روز پیش کمیته انضباطی محرومیت این سه بازیکن جوان که به علت همراهی نکردن تیم ملی زیر 23 سال در رقابت‌های قهرمانی آسیا به وجود آمده بود، تعلیق شد و آنها از این هفته مشکلی برای همراهی استقلال در رقابت‌ها ندارند.

با وجود این سه بازیکن ترکیب مدنظر علیرضا منصوریان تغییرات جزیی برابر استقلال خوزستان خواهد داشت و سایر بازیکنان استقلال با غیبت لئوناردو پادوانی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و امید ابراهیمی به دلیل مصدومیت پای به این دیدار می‌گذارند.

سید مهدی رحمتی در این دیدار درون دروازه قرار می‌گیرد و عملکردش در آبادان به غیر از گلی که از روی نقطه پنالتی دریافت کرد مطمئن بود و و به احتمال زیاد با وجود سیدحسین حسینی جوان به عنوان دروازه بان ذخیره رحمتی انخاب اول منصوریان در دیدار امشب باشد.

خط دفاعی استقلال یک تغییر دارد و با پیوستن سیدمجید حسینی او به عنوان زوج پژمان منتظری در قلب دفاع حضور دارد. وریا غفوری و میلاد زکی پور هم کناره‌های خط دفاعی را شکل می‌دهند. عملکرد عظیم گوک در غیاب پادوانی و حسینی چندان مطمئن نبود که او بتواند در ترکیب اصلی باشد و به احتمال زیاد در ترکیب اصلی بازی امشب حاضر نیست.

با غیبت امید ابراهیمی و مصدومیت فرشید باقری به احتمال زیاد روزبه چشمی و امید نورافکن به عنوان هافبک دفاعی استقلال روانه میدان می‌شوند و یک خط جلوتر هم داریوش شجاعیان، حسن بیت سعید و سرور جپارف بازی می‌کنند. فرشید اسماعیلی هم مصدوم است و با صدور کارت بازی مجتبی جباری او شاید به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب حاضر شود.

سجاد شهبارزاده تک مهاجم استقلال در بازی برابر استقلال خوزستان خواهد بود هرچند مهدی قائدی و جابر انصاری در این پست حضور دارند اما با توجه به تجربه کم قائدی بعید است او در ترکیب آغاز کننده حضور داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز