خبرگزاری کار ایران

نماینده کنسرسیوم فازهای ۱۷ و ۱۸اعلام کرد:

تحویل رسمی فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی به شرکت بهره بردار

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۳۵۰

نماینده کنسرسیوم فازهای ۱۷و ۱۸پارس جنوبی گفت: شرکت بهره‌بردار (مجتمع گاز پارس جنوبی) مسئول راهبری، بهره‌برداری، ایمنی و حراست فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایدرو نیوز، نماینده کنسرسیوم فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی گفت: در نشست مشترک شرکت نفت و گاز پارس ،کنسرسیوم فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی و اعضای بخش خشکی(شرکت های اویک و شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران)، شرکت بهره بردار (مجتمع گاز پارس جنوبی) مسئول راهبری، بهره‌برداری، ایمنی و حراست فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی شد.

سید حسین طیبی با اشاره به راهبری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در کنسرسیوم فازهای ۱۷ و ۱۸پارس جنوبی، گفت: بعد از موفقیت سازمان گسترش در اجرا و انجام فاز یک و فازهای ۶،۷،۸ پارس جنوبی در قالب کنسرسیوم با شرکت های خارجی ، این سومین موفقیت سازمان گسترش در مشارکت در فازهای پارس جنوبی است.

پالایشگاه فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی دارای ظرفیت تولید روزانه ۵۰ میلیون متر مکعب گاز متان، ۲۷۵۰ تن گاز اتان، ۲۹۰۰ تن LPG ، ۷۷۰۰۰ بشکه میعانات گازی و ۴۰۰ تن گوگرد است.

تولید اولیه پالایشگاه در دی ماه سال ۱۳۹۳ آغاز و پس از تکمیل مراحل بهره برداری، پالایشگاه در فرورین ماه سال ۱۳۹۶ توسط رئیس جمهور افتتاح گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز