خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

تعرفه گازرسانی مازندران اقلیم بندی شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۵۲۳

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: تعرفه گازرسانی در استان مازندران اقلیم بندی شود.

به گزارش ایلنا، ایرج نیازآذری عصر سه شنبه در مراسم افتتاح خط انتقال گاز دامغان – کیاسر – ساری – نکا، اقلیم بندی در تعرفه گازرسانی را از جمله خواسته ها ی استان مازندران برشمرد.

وی با اشاره به این توجه به اقتصاد مقاومتی با اجرای پروژه مهم و زیربنایی صورت گرفته است گفت: همه باید با ایجاد زیرساخت های اصلی به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم چرا که این امر از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران افزود: پیام دوم افتتاح خط لوله گاز، باور کردن شعار" ما می توانیم "است که با هماهنگی و همدلی در استان و کشور این طرح اجرایی شده است.

نیازآذری ادامه داد:"ما می توانیم " در فرصت اندک با اجرای پروژه خط لوله گاز دامغان – ساری محقق شده است و مردم نیز با صبر و استقامت در سرمای زمستان به اجرای پروژه کمک کرده اند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به گازرسانی به 90 درصد روستاها و 93 درصد شهرهای استان گفت: با مدیریت جهادی و همدلی در استان این پروژه عظیم به سرانجام رسیده است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خواستار توسعه سرمایه گذاری در دریای خزر شد وافزود: توسعه سرمایه گذاری در راستای اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در استان مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز