خبرگزاری کار ایران

جدال تارتار-جلالی این بار در دو تیمی غریبه

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۵۰۳

پیکان تهران و پارس جنوبی جم در هفته دوم لیگ برتر برابر هم قرار می گیرند که به همین بهانه نگاهی خواهیم داشت به رویارویی‎‌های سابق سرمربی‌های حال حاضر این دو تیم.

به گزارش ایلنا، پیکان تهران با کسب یک امتیاز در هفته اول برابر پدیده برای سه امیتاز حساس برابر پارس جنوبی جمی حاضر می‌شود که در نخستین گام لیگ برتری‌اش گسترش فولاد را در تبریز به رگبار گل بست.

مهدی تارتار با قهرمانی در لیگ دسته اول به همراه پارس جم موفق شد برای جنوبی‌ها دلخوشی جدیدی به ارمغان بیاورد و آنها را پس از صنعت نفت، فولاد و استقلال خوزستان به چهارمین نماینده جنوب در رقابت های لیگ برتر تبدیل کند تا تب فوتبال ایران با گرمای وجود جنوبی‌ها داغ‌تر از پیش شود.

شاگردان تارتار اولین بازی را با برتری 4 بر یک برابر گسترش فولاد تبریز آغاز کردند و در هفته دوم، اول میزبانی‌شان در لیگ برتر پذیرای پیکان هستند.

مجید جلالی و مهدی تارتار پیش از این در ادوار رقابت‌های لیگ برتر 6 بار برابر هم شاگردانشان را روانه میدان کردند که تارتار در این بین 3 بار موفق به شکست یکی از باتجربه ترین سرمربی‌های ایرانی شده و تنها یک بار مصاف این دو به تساوی انجامیده است.

این بازی می‌تواند برای جلالی فرصت خوبی باشد تا آمار برتری‌اش برابر یکی از پرجابجاترین مربی‌ها در تاریخ لیگ برتر را به تساوی بکشاند.

پیکان تهران امروز در هفته دوم لیگ از ساعت 21 در ورزشگاه تختی میهمان پارس جنوبی جم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز