خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

درخواست پدر ملیکا از رباینده کودک / هیچ‌گونه شکایتی از آدم‌ربا نداریم

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۴۶۳

پدر ملیکا کودک 1.5 ساله مشهدی درخواستی را برای رهایی فرزندش از سوی فرد آدم‌ربا مطرح کرد.

محمد علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در حالی که به جهت حادثه ربوده شدن فرزندش به شدت متاثر بود و اشک می‌ریخت، اظهار داشت: با وجود گذشت 10 روز از ربوده شدن فرزندم هنوز هیچ خبری از او در دست نیست و این بلاتکلیفی به شدت ما را آزار می‌دهد و زندگی‌مان را تحت تاثیر قرار داده است.

علی محمدی افزود: فرزندمان شیرخواره است و از روزی که ربوده شده خواب نیز از چشمان مادرش ربوده شده و دیگر صبر و تحمل‌مان را از دست داده‌ایم.

پدر ملیکا عاجزانه از رباینده کودک شیرخواره‌اش خواست به هر نحوی که تصمیم بگیرد کودکش را آزاد کند. او حتی پیشنهاد داد با یک تلفن مستعار به ما یا به پلیس اطلاع بدهد و یا در کنار مسجدی کودک را رها سازد.

این کارگر شهرداری گفت: در صورتی که فرزندمان سالم به دست ما برسد قول می‌دهیم هیچ گونه شکایتی از این آدم‌ربا نداشته باشیم. 

گفتنی است ، ملیکا علی محمدی‌ اول مردادماه گذشته از سوی فرد ناشناسی به وسیله یک دستگاه خودروی پراید سفید از مقابل منزل مسکونی خود ربوده شد که خواهر پنج ساله‌اش(متینه) نیز شاهد این حادثه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز