خبرگزاری کار ایران

اردوهای تیم ملی والیبال نشسته بانوان با مشخص شدن کادر فنی آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۴۴۷

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته از مشخص شدن کادر فنی تیم ملی بانوان در چند روز آینده خبر داد تا اردوهای تیم ملی آغاز شود.

هادی رضایی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: کار آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته بانوان را بعد از بازی های پارالمپیک ریو و جوانگرایی و اضافه کردن پنج ورزشکار جدید آغاز کردیم.

وی افزود: در اولین فرصت مسابقات قهرمانی کشور و لیگ والیبال نشسته آغاز می شود و نیروهای جدید شناسایی خواهند شد، چون بحث اصلی ما کسب ورودی مسابقات جهانی بود. ما نباید فقط بر روی بازی های پاراآسیایی متمرکز شویم و باید به پارالمپیک توکیو نیز توجه داشته باشیم. پس باید از حالا شروع کنیم تا بتوانیم برخی نیروها را شناسایی و به اردو دعوت کنیم.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته با اشاره به این نکته که باید به اهداف بلند مدت توجه کنیم، اظهار داشت: از آنجایی که بانوان سفر تدارکاتی کمتری دارند باید نگاهمان را به بازی های پارالمپیک توکیو معطوف کنیم و نیروهای جوان را در بازی های پاراآسیایی و مسابقات جهانی و همچنین دیدارهای تدارکاتی تقویت کنیم. باید  رقابتی را بین جوانان و بزرگسالان ایجاد کنیم، چون انگیزه سازی و ایجاد حس رقابت مهم است. وقتی حس رقابت ایجاد شد، تیم ملی را با پتانسیل بالا به مسابقات اعزام می کنیم.

وی درباره مشخص شدن کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ظرف چند روز آینده مشخص خواهد شد تا کادر فنی برای برگزاری اردوها تصمیم گیری و برنامه ریزی کند. ما در کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان ماهی یک اردو را پیش بینی کرده ایم تا کادر فنی با تسلط فعالیت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز