خبرگزاری کار ایران

طلسم شگفت انگیز استاد مقابل شاگرد؛ تراکتور پنج شنبه نمی بازد!

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۴۲۲

یحیی گل محمدی تاکنون در برابر برانکو شکست نخورده است.

به گزارش ایلنا، تیبمهای پرسپولی سو تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار می گیرند.

این دیدار در حالی به انجام می رسد که سرخپوشان تهرانی در هفته اول فولاد را شکست دادند و تراکتورسازی در اهواز با یک گل به استقلال خوزستان باخت تا دو تیم استارت های متفاوتی داشته باشند.

آمادگی بالای تیم برانکو و جوان بودن یحیی گل محمدی باعث شده تا خیلی ها شانس تیم تبریزی را برای برد بیشتر بدانند با این حال نکته امیدوار کننده ای برای تبریزی ها وجود دارد که باعث می شود این تیم هم نیم نگاهی به پیروزی داشته باشد.

برانکو و یحیی تاکنون سه بار رو در روی هم قرار گرفته اند که حاصل آن دو برای یحیی و یک تساوی بوده است. سرمربی جوان تراکتور به عنوان سرمربی تیم ذوب آهن یک بار در جام حذفی با نتیجه 2-0 پرسپولیس برانکو را شکست داد.

او دو بار هم در لیگ برتر با پروفسور رو در رو شد که حاصل آن یک برد و یک تساوی برای مدافع اسبق تیم ملی ایران بود. ذوب اهن یک بار در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2-1 پرسپولیس را از پیش رو برداشت و بار دیگر هم در اصفهان دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند.

برانکو هنوز موفق نشده شاگرد خود در جام ملت های 2004 و جام جهانی 2006 را شکست دهد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز