خبرگزاری کار ایران

تعطیلی بانک‌های شهر تهران روز شنبه / اعلام شعب کشیک

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۴۱۷

دبیر کانون بانک‌های خصوصی از تعطیلی شعب بانک‌ها در روز شنبه هفته آینده به دلیل برگزاری مراسم تحلیف رییس‌جمهور خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از ایبنا، محمدرضا جمشیدی با اشاره به تعطیلی شعب بانک های خصوصی و دولتی شهر تهران در روز شنبه هفته آینده به دلیل برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور، گفت: قرار است بانک ها با هماهنگی نیروی انتظامی برخی شعب کشیک خود را اعلام کنند.

دبیر کانون بانک های خصوصی اظهارداشت: در عین حال، شعب کشیک برای انجام هماهنگی های احتمالی با شعب شهرستان ها نیز تعیین خواهند شد.

در عین حال، کوروش پرویزیان؛ رییس کانون بانک های خصوصی نیز تعطیلی بانک های شهر تهران در روز شنبه را تایید کرد وگفت:  بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است شعب کشیک بانک ها در این روز خدمات موردنیاز را ارائه کنند.

محسن حاجی میرزایی دبیر هیات دولت روز گذشته اعلام کرد: با توجه به شرکت گسترده هیات های خارجی در مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و به منظور برگزاری مناسب و شایسته مراسم مذکور و ایجاد تسهیلات لازم در رفت و آمد هیئت های خارجی و رفاه حال شهروندان تهرانی،تمام دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی(غیر از اورژانس و نهادهای امدادی) در روز شنبه چهاردهم مرداد 1396 در شهر تهران تعطیل است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز