خبرگزاری کار ایران

کاظمی: زمان آن رسیده تا مزد زحماتم را بگیرم

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۴۱۲

ملی‌پوش وزن 58- کیلوگرم کشومان گفت: چند سال است که برای حضور در این رقابت‌ها تلاش می‌کنم و حضور در این مسابقات برای من از اهمیت بالایی برخوردار است. فکر می‌کنم حالا زمان آن رسیده تا مزد زحماتم را بگیرم و توانایی های خود را به نمایش بگذارم.

 به گزارش ایلنا، محمد کاظمی تکواندوکار با سابقه کشورمان که پیش از این توانسته مدال‌های رنگارنگی را در کارنامه خود ثبت نماید، خود را برای حضوری قدرتمند در مرحله نخست مسابقات گرندپری 2017 آماده کرده و می‌خواهد نخستین تجربه حضورش را با مدالی خوشرنگ رقم بزند.

نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان در خصوص میزان آمادگی خودگفت: از اواسط تیرماه اردوی آماده سازی را برای حضور در مرحله نخست مسابقات گرندپری در مرکز جهانی تکواندو آغاز کردیم و با توجه به مدت زمان کوتاهی که در اختیار داشتیم خدا را شکر به آمادگی مطلوبی رسیدیم.

وی افزود: پس از شرکت در مسابقات گرندپری با توجه به اینکه شرایط ویژه‌ای برای نخستین دوره «جام ریاست فدراسیون جهانی» آسیا در نظر گرفته‌اند و مدال آوران این رویداد می‌توانند سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کنند با نظر کادر فنی در این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد و انشاا... بتوانیم در هر دو رویداد بهترین نتیجه را کسب کنیم. 

کاظمی با بیان اینکه برای نخستین بار است در مسابقات گرندپری حضور پیدا می‌کند، تصریح کرد: چند سال است که برای حضور در این رقابت‌ها تلاش می‌کنم و حضور در این مسابقات برای من از اهمیت بالایی برخوردار است. فکر می‌کنم حالا زمان آن رسیده تا مزد زحماتم را بگیرم و توانایی های خود را به نمایش بگذارم.

نماینده وزن دوم المپیکی کشورمان با بیان اینکه هیچ حریفی را در این رقابت‌ها نمی‌توان دست کم گرفت، گفت: همان‌طور که می‌دانید بهترین‌ها دنیا در این رقابت‌ها حضوردارند، هر مبارزه برای ما حکم فینال دارد و اجازه کوچکترین غفلتی نداریم. باید حواس جمع بر روی شیاپ‌چانگ برویم تا بتوانیم بهترین امتیاز را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

وی در پایان افزود: در این وزن فرزان عاشورزاده و آرمین هادی پور دو تکواندوکار پر افتخار کشورمان نیز حضور دارند. در این مسابقات باید ثابت کنم که من نیز می‌توانم در میان بهترین‌های وزن خودم باشم. امیدوارم با دعای خیر مردم بهترین نتیجه را در این رویداد کسب کرده و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز