خبرگزاری کار ایران

بازسازی ۲ دستگاه خودروی آتش نشانی توسط کارکنان نفت و گاز مسجدسلیمان

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۳۱۶

رییس اداره H.S.E شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تعمیر و بازسازی 2 دستگاه خودروی اطفای آتش با همت پرسنل این اداره خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، سهراب ترکیان اظهار داشت: 2 دستگاه خودروی اطفای آتش این اداره به دلیل سال ها کارکرد دچار نقایص و مشکلاتی در سیستم تأسیسات مکانیکی شده بودند که در راستای استفاده بهینه از منابع و بهره وری صحیح و افزایش راندمان کار با تأکید بر اصل اقتصاد مقاومتی، تعمیر و بازسازی شدند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته روی این 2 خودروی عملیاتی گفت: تعویض مخزن آب و فوم، تعویض و اصلاح پایپینگ، اصلاح سیستم بارگیری و لوله کشی فوم به همراه انجام تعمیرات اساسی پمپ از جمله مواردی بودند که با صرف صدها نفر ساعت زمان به همت پرسنل این مجموعه و با کمترین هزینه ی ممکن صورت گرفت.

ترکیان افزود: با توجه به هزینه ی بسیار زیاد خریداری یک خودروی اطفای آتش، بازسازی و تعمیرات اساسی خودروهای فعلی ضمن عملیاتی نگه داشتن آنها موجبات صرفه جویی اقتصادی فراوان و تسریع در ارایه خدمات در هنگام حادثه را موجب شده است.

ترکیان ادامه داد: با این اقدامات بار دیگر این خودروها که طی سالهای اخیر در مواقع بسیار حساس و آتش سوزی های بزرگ وارد عمل شده اند و شراره های آتش را خاموش کرده اند، عملیاتی باقی ماندند تا توان این مجموعه در آن هنگام همچنان پابرجا و استوار باقی بماند.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که در گستره ای وسیع به طول 410 کیلومتر و وسعت 27000 کیلومتر مربع فعالیت می نماید با دارا بودن دهها تأسیسات صنعتی و غیر صنعتی ضمن ایجاد شرایط و ضوابط فعالیت ایمن و بدور از هرگونه حادثه، در مواقع بروز بحران هایی همچون آتش سوزی های مراتع و جنگل ها و از این قبیل با استمداد مراجع ذیصلاح با مشارکت فعال و حضور در کوتاه ترین زمان ممکن که نشان از آمادگی نیروهای عملیاتی اداره HSE دارد نقش مهم و اساسی در اطفای آتش و بازگشت آرامش ایفا می نماید و طی سالهای اخیر آتش سوزی های بسیاری که در سطح مراتع و جنگل های واقع در حوزه عملیاتی وسیع این شرکت خصوصاً در فصل تابستان و گرمای سوزان منطقه بوقوع پیوسته با مشارکت و حضور پرسنل و ناوگان اطفای آتش این شرکت به سردی گراییده است.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز