خبرگزاری کار ایران

افزایش ۲/۳۶ درصدی درآمد هواوی در نیمه اول سال ۲۰۱۷

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۲۵۳

گروه مشتریان تجاری هواوی نتایج مالی نیمه اول سال 2017 را اعلام کرد. هواوی اعلام کرد که در نیمه‌ی اول سال 2017 درآمد فروش این شرکت با رشد 2/36 درصدی همراه شده است. هواوی در طول شش ماهه‌ی نخست امسال 01/73 میلیون دستگاه گوشی به فروش رسانده که رشد سال به سال آن ۶/۲۰ درصد افزایش داشته است.

ریچارد یو، مدیر‌عامل هواوی می‌گوید: « گروه تجاری ما به رشد روزافزون خود ادامه داد و با گذر از حد متوسط در این صنعت، وارد بازارهای رده بالای دنیا شد. چنین رشد ادامه‌داری را می‌توان گواهی برای قدرت برند هواوی و جنبشی دانست که ما از طریق عرضه‌ی محصولات پریمیوم ایجاد کردیم؛ دستگاه‌هایی که نیازهای بازار را از نو تعریف کردند و باب میل کاربران فهیم امروز هستند.»

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی IDC، در طول سه ماهه ابتدایی سال 2017، سهم هواوی از بازار جهانی به ۸/۹ درصد رسید.همچنین میزان فروش گوشی‌های میان‌رده و بالارده در بازارهای کلیدی با افزایش قابل توجهی همراه بوده است.

در چین، هواوی ۱/۲۲ درصد از سهم بازار را دارد و سال به سال میزان فروشش 24 درصد رشد کرده است. این کمپانی همچنین در بازارهای سراسر اروپا نیز رشد قابل توجهی داشت که به این ترتیب این میزان رشد به‌خصوص در شرق، مرکز و شمال اروپا سال به سال 18 درصد گزارش شده است.

هواوی همچنین در بازارهای آسیا- اقیانوسیه شامل تایلند، مالزی، ژاپن و کره جنوبی و نیز روسیه رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است. بر اساس گزارش GfK وSino، برند آنر نیز چه به لحاظ فروش به روش اینترنتی و درآمد حاصل از فروش در چین از ماه ژانویه تا مه با افزایش همراه شده است.

این میزان رشد باعث شده است تا هواوی به عنوان یک برند جهانی پرمیوم شناخته شود.

در سال 2017 هواوی در لیست BrandZ از میان 100 برند باارزش دنیا رتبه 49 را به خود اختصاص داد، در لیست فوربس در میان باارزش‌ترین برندهای دنیا جایگاه 88 را از آن خود کرد و در لیست با ارزش‌ترین برندهای Brand Finance Global 500 نیز رتبه 40 را به دست آورد.

یو می‌افزاید: "به دلیل تعهد بی شائبه ما به کیفیت،  تجربه و نوآوری، دستگاه‌های هواوی مورد توجه مخاطبانی در سراسر دنیا قرار گرفته‌اند. با توجه به اکوسیستم وسیع محصولات ما که گوشی‌های هوشمند مورد تحسین منتقدان، تبلت‌ها ، پوشیدینی‌ها و به تازگی پی‌سی‌ها را در بر می‌گیرد، مشتری‌ها  می‌دانند که  برای ارائه‌ی تجربه مورد انتظارشان از گجت‌های ممتاز، می‌توانند به هواوی اعتماد کنند."

هواوی قصد دارد تا شبکه خرده فروشی خود را گسترش دهد و تا پایان سال 2017 فروشگاه‌های این برند به ۵۶ هزار خرده فروشی در سراسر جهان می‌رسد. این درحالی‌است که ماه مه 2016 این رقم ۳۵ هزار فروشگاه بوده است.

هواوی با نوآوری‌هایی در زمینه‌ی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین قصد دارد رشد پایداری داشته باشد. گروه امور مصرف کنندگان هواوی متعهد است که نیاز کاربران را پیش بینی کرده و متناسب با نحوه کار و زندگی مردم سرویس‌هایی متناسب با نیاز آنها ارایه کند.

مراکز تحقیقات هواوی در سراسر دنیا در حال کار روی فناوری‌های جدید از جمله سنسورها و مدیریت داده با پیشرفت تراشه‌ی Kirin است. این کمپانی همچنین با شرکت‌هایی همچون لایکا، دالبی، مایکروسافت، گوگل و اینتل همکاری می‌کند.

 

درباره‌ی هواوی

محصولات و سرویس‌های هواوی در بیش از 170 کشور جهان در دسترس هستند و یک سوم جمعیت جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برند جایگاه سوم جهان را در میزان فروش و عرضه گوشی به خود اختصاص داد.

پانزده دفتر تحقیقات و توسعه در ایالات متحده، آلمان، سوئد، روسیه، هند و چین این کمپانی راه‌اندازی شده است.

مزایای شبکه جهانی هواوی، ظرفیت عملیات و مشارکت جهانی بر اساس 20 سال تجربه در صنعت مخابراتی این کمپانی است.

گروه امور مصرف‌کنندگان جهانی هواوی به ارائه آخرین فناوری‌ها به مصرف کنندگان و به اشتراک گذاشتن نتایج پیشرفت‌های تکنولوژیکی با مردم در سراسر جهان می‌پردازد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز