خبرگزاری کار ایران

کاهش 69 درصدی فوت شدگان سوء مصرف مواد مخدر در کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۲۴۸

در سه ماهه نخست سال‌جاری 4 نفر براثر سوءمصرف مواد مخدر در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به 13 نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل کاهش 69 درصدی را داشته است.

به گزارش ایلنا، اداره کل پزشکی قانونی استان کردستان در گزارشی آورده است که هر 4 نفر فوت شدگان مصرف مواد مخدر در سه ماهه اول امسال مرد بودند این در حالی است که از کل فوت شدگان مصرف موادمخدر 3 ماهه سال قبل 11 نفر مرد و 2 نفر دیگر زن بودند.

مرگ 76 نفر بر اثر حوادث رانندگی

در سه ماهه نخست سالجاری 76 نفر براثر حوادث رانندگی در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد کاهش داشته است .

از 76 نفر فوت شدگان حوادث رانندگی در سه ماهه اول امسال 60 نفر برون شهری، 7نفر درون شهری و 9 نفر دیگر نیز در جاده های روستایی بوده است این در حالی است که از 80 نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل 68 نفر برون شهری، 6 نفر درون شهری و 6 نفر دیگر درجاده های روستایی بوده است.

رشد 21 درصدی مصدومان حوادث رانندگی

 در 3 ماهه اول سالجاری یک هزار و607 نفر براثر حوادث رانندگی مصدوم ودر مراکز پزشکی قانونی کردستان معاینه شدند این درحالی است که کل مصدومین حوادث رانندگی مدت مشابه سال قبل یک هزارو 328 نفر بودند.

براساس این گزارش از کل مصدومین حوادث رانندگی سه ماهه اول امسال یک هزار و 154 نفر مرد و 453 نفر دیگر زن بودند این درحالی است که از کل مصدومین حوادث رانندگی مدت مشابه سال قبل 933 نفر مرد و 395 نفر دیگر زن بودند.

در 3 ماهه نخست سالجاری 2 هزار و 671 نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان کردستان مراجعه کردند که نسبت  به سال قبل رشد 5،6 درصدی داشته است .

 از کل مراجعه کنندگان سه ماهه اول امسال یک هزارو991نفر مرد و680نفر دیگر زن بودند این در حالی است که از کل مراجعه کنندگان سه ماهه سال قبل یک هزارو788نفر مرد و740نفر دیگر زن بودند./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز