خبرگزاری کار ایران

مختاباد خبر داد:

اردوگاه شهید میرحسینی و پارک آب و آتش واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۲۲۴

عضو شورای شهر تهران از واگذتاری اردوگاه شهید میرحسینی و پارک آب و آتش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالحسین مختاباد در سیصدوشصت و پنجمین جلسه شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود به نامه مجتبی شاکری درباره قطع بودجه فرهنگی در کمیسیون حقوقی و نظارت اشاره کرد و گفت:‌ برای تصویب این بودجه‌ها رای‌گیری صورت گرفته است و قرار نیست هرکسی که می‌آید ردیف بودجه را تغییر داده و بعد برای انجام پروژه‌های فرهنگی اعلام کند که بودجه کافی نداریم.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه هرگونه تغییر در ردیف بودجه غیرقانونی است گفت: ما قسم خوردیم که امانتدار مردم باشیم. از رئیس شورا مهدی چمران خواهش می‌کنم نامه مجتبی شاکری را پیگیری کنند.

مختاباد با اشاره به واگذاری‌های پی‌درپی املاک شهرداری ادامه داد: الان می‌شنویم اردوگاه شهید میرحسینی در منطقه 22 واگذار شده است. از سوی دیگر پارک آب و آتش و رستوران‌ها و کافه‌های اطرا ف آن نیز در حال واگذاری است. این در حالی است که قالیباف به اعضای شورای  شهر قول داده بود دیگر املاک شهرداری را واگذار نکند.

مختاباد به فراگیر شدن تصدی‌گری در شهر تهران اشاره کرد و گفت: شهرداری الان پس از 12 سال دریافته است که تهران سرشار از متکدی است. شب‌ها شاهد هستیم کودکان معصوم روی سکو به خواب می‌روند. آیا معاونت رفاه شهرداری خواب است؟ او را چه کسی  پیدا کرده، خواهش می‌کنیم همین فردا تعویضش کنید.

این عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر ادامه داد: شاهد هستیم در کشور کنسرت‌ها را کنسل می‌کنند این در حالی است که برگزاری هر کنسرتی مشاغل زیادی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز