خبرگزاری کار ایران

جدیدی:

شهرداری قانون را به نفع خود تغییر می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۲۱۶

عضو شورای شهر تهران گفت: چرا شهرداری قانون را به نفع خود تغییر می‌دهد. آقای قالیباف شما شهرداری را با سازمان زمین شهری اشتباه گرفته‌اید، به جای اداره شهر برای اهداف سیاسی خود زمین می‌دهید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس جدیدی در سیصدوشصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه حرف‌های او به مردم وارونه انعکاس داده می‌شود، گفت: حق پیمانکاران زحمتکش شهرداری را پرداخت کنید. به جای آنکه جلوی دوربین پُز دهید درباره بدهکاری‌های خود توضیح دهید.

این عضو شورای شهر ادامه داد: نگذاشتند در مورد گزارش حسابرسی جلسه قبل توضیحاتی دهم اما سنگ‌بنا به غلط گذاشته شده است. درست است که کمیسیون حقوقی و نظارت زحمت می‌کشد اما هرکس به اندازه ظرفیتش کار می‌کند. متنی که در صحن به عنوان گزارش حسابرسی خوانده شد فاقد تحلیل بود و گزارش محسوب نمی‌شد.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه شهرداری قانون را به نفع خود تغییر می‌دهد گفت: چرا شهرداری قانون را به نفع خود تغییر می‌دهد. اساسنامه شرکت‌ها و سازمان‌ها و بحث بودجه غیرنقدی کاملاً با روح قانون شهرداری‌ها مغایرت فاحش دارد.

او ادامه داد: جناب آقای قالیباف ما با شما دشمنی و تقابل نداریم چرا تا اسم بودجه غیر نقد و نامه‌های سرگردان من می‌آید که در مورد واگذاری املاک به یکسری افراد خاص است پاسخ ما را نمی دهید. مگر ما از شما چه خواستیم. سه سال است دارید ما را به دنبال خود می‌کشید، اگر نمی‌خواهید ما همین الان می‌رویم.

این عضو شورای شهر با تاکید بر وضع نامناسب شهر تهران گفت: آقای قالیباف شما شهرداری را با سازمان زمین شهری اشتباه گرفتید. شما آمدیدی شهر را اداره کنید یا آنکه برای قراردادهای انتفاعی زمین بدهید. وقتی شهردار برای اهداف سیاسی کار کند وضعش همین می‌شود.

در ادامه چمران به جدیدی تذکر داد که وقت او به پایان رسیده اما جدیدی با اصرار به صحبت‌های خود ادامه داد و گفت: چرا نمی‌گذارید من حرف بزنم؟ بقیه که صحبت می‌کنند را ننه عقدی زائیده، من را ننه صیغه‌ای؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز