خبرگزاری کار ایران

واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات باید ثبت نام کنند

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۲۱۳

معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از آغاز ثبت نام واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات بانکی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اتاق بازرگانی ، فرشاد مقیمی با اشاره به آغاز زمان ثبت نام واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات بانکی گفت : گام اول برای واحدهای تولیدی و صاحبان طرح های صنعتی، ثبت نام در سامانه بهین یاب است.

مقیمی افزود : متقاضیان می توانند از سامانه های سازمان صنایع کوچک استانی هم برای ورود به سامانه بهین یاب استفاده و ثبت نام کنند.

وی افزود : بعد از پایان فرایند ثبت نام و تکمیل مدارک مورد نیاز ، کارشناسان استانی که شامل دولتی ها و غیردولتی ها هستند به همراه سرمایه گذار ، طرح را مورد بررسی قرار می دهند که آیا طرح مورد نظر حائز شرایط دریافت تسهیلات میباشد یا خیر؟.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت : هدف ما این است که با این تسهیلات واحدهای تولیدی بتوانند افزایش تولید داشته باشند یا واحدهایی که خط تولید آنها متوقف شده است ، تولید خود را از سر بگیرند.

مقیمی افزود : بعد از تایید ابتدایی ، طرح مورد نظر در ستاد تسهیل استان با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی از جمله بانکها ، صندوقها و استاندار ، مورد ارزیابی نهایی قرار می گیرد و در صورت تایید به بانک مورد نظر برای دریافت تسهیلات معرفی می شود.

وی تاکید کرد : در صورتی که چالشی در بانکها برای پرداخت تسهیلات وجود داشته باشد ، سعی می کنیم با تجمیع طرح های مشکل دار در هر استان تا حد امکان مشکلات با سرپرستی های بانکها برطرف شود.

مقیمی گفت : واحدهایی هم که در طرح رونق سال گذشته موفق به دریافت تسهیلات نشدند امسال در روند دریافت تسهیلات قرار می گیرند.

وی افزود : سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات درنظر گرفته شده بود که بسیاری از واحدها موفق به دریافت نشدند اما امسال با افزایش میزان منابع، ۳۰ هزار میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است که ۱۰ هزار میلیارد تومان از این میزان برای نوسازی واحدهای تولیدی اختصاص میابد.

مقیمی در پایان گفت : تاکنون و در روزهایی که ثبت نام آغاز شده ۶۰۰۰ واحد تولیدی و طرح صنعتی برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که ۵۶ درصد از این تعداد جزء واحدها و طرحهای داخل شهرکهای صنعتی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز