خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران صنایع چوب و فلز اردکان نسبت به بلاتکلیفی شغلی/معوقات پرداخت نشد

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۴۴۳

کارگران چوب و فلز اردکان چندین ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند؛ این کارگران چندین بار به شرایط موجود اعتراض کرده‌اند. مقامات فرمانداری ابراز امیدواری کرده‌اند مشکلات کارگران این کارخانه به زودی حل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران چوب و فلز اردکان بیش از پنج ماه معوقات مزدی پرداخت نشده دارند؛ این کارگران روز گذشته (هفتم مرداد) مقابل استانداری یزد دست به تجمع زدند.

این کارگران در اعتراض به عدم پرداخت دستمزد و مطالبات خودچندین بار به فرمانداری شهرستان اردکان مراجعه کرده بودند که تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

از قرار معلوم، این کارگران علاوه بر دستمزد، از سال گذشته نیز مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند؛ برای مثال عیدی آنها در سال 95 پرداخت نشده‌است.

آخرین تجمع قبلی این کارگران به سوم مرداد ماه برمی‌گردد که در آن روز، مقابل فرمانداری اردکان تجمع کرده بودند.

فرمانداری اردکان اعلام کرد؛ در تجمع چهارشنبه گذشته به کارگران وعده رسیدگی داده‌ شده است. مقامات فرمانداری همچنین ابراز امیدواری کردند که مشکلات کارگران  به زودی حل شود.

کارگران چوب و فلز  اردکان ضمن انتقاد از شرایط موجود می‌گویند: علاوه بر معوقاتی که داریم، سطح تولید در کارخانه پایین آمده و ما نگران بیکاری و بلاتکلیفی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز