خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارکنان فرودگاه تورنتو به نحوه قرارداد کار

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۷۸۴

کارکنان وکارگران شاغل در فرودگاه بین‌المللی تورنتو در کانادا، در اعتراض به قراردادهای جدید کاری، اعتصاب کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، حدود ۷۰۰ نفر از کارکنان فرودگاه بین‌المللی اصلی تورنتو، شلوغ‌ترین و پرتردد‌ترین فرودگاه کانادا، در اعتراض به قراردادهای جدید کاری اعتصاب کردند.

اتحادیه تیم استرز کانادا اعلام کرد؛ این افراد که به شرکت‌های هواپیمایی نظیر ایرفرانس، بریتیش ایرویز، هالیدی چارترز و سانوینگ ایرلاینز خدمات ارائه می‌دهند، برای شرکت خدمات هوایی سوئیس پورت کار می‌کنند و روز پنج‌شنبه پس از رد پیشنهاد قرارداد جدید اعتصاب خود را آغاز کردند. کریستوفر مونت، سخنگوی اتحادیه تیم استرز، اعلام کرد ۹۵ درصد از اعضا، از این اعتصاب حمایت کردند.

اتحادیه تیم استرز در کنار دیگر موضوعات مهم، شرکت خدمات هوایی سوئیس پورت را به استفاده از کارگران موقت غیرمتخصص متهم می‌کند؛ اتهامی که این شرکت آن را رد کرده است. این افراد از کارکنان بخش‌های مختلف فرودگاه بین‌المللی پیرسون تورنتو ازجمله بخش بار مسافران و بخش‌های خدماتی هستند.

مقامات فرودگاهی تورنتو اعلام کردند به دنبال این اعتصاب، اقدامات احتیاطی را اتخاذ کرده‌اند؛ اما به جزییات بیشتر اشاره نکردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز