خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیرکل آموزش و پرورش لرستان؛

سرپرست آموزش و پرورش پلدختر منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۲۰۹

علی جودکی به‌عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان پلدختر منصوب و از خدمات علیرضا افتخاری تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، فرید بهرامی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش پلدختر که در سالن کنفرانس آموزش و پرورش پلدختر برگزار شد، گفت: تغییر و تحول در مدیریت‌ها امری طبیعی است و آنچه برای ما مهم است دستگاه تعلیم و تربیت و ارتقای آن است.

مدیر سابق آموزش و پرورش پلدختر نیز در این مراسم گفت: در طول مدتی‌که مدیریت آموزش و پرورش پلدختر را برعهده داشتم نگذاشتم پای غیر تخصصی‌ها و افراد غیر مرتبط با آموزش و پرورش در تصمیم گیری‌ها باز شود.

علیرضا افتخاری افزود: افراد غیر تخصصی و غیر مرتبط با حوزه آموزش و پرورش نباید در تصمیم گیری‌های آموزش و پرورش ورود پیدا کنند زیرا ورود مسائل غیر تخصصی و حاشیه‌ساز به این نهاد سم است.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش در زمان مدیریت من تحت فشار قرار نگرفت و حاشیه‌های سیاسی نتوانست بر تصمیم گیری‌های آموزش و پرورش تاثیرگذار باشد.

مدیر سابق آموزش وپرورش پلدختر افزود: در دولت اصلاحات که یک دوران طلایی بود افتخار داشتم به‌عنوان بخشدار مرکزی پلدختر فعالیت کنم و این افتخار در دولت تدبیر و امید نیز نصیبم شد تا به‌عنوان مدیر آموزش و پرورش پلدختر کار کنم و از این دو رخداد در زندگی خود به‌عنوان دو تجربه خوب همواره یاد خواهم کرد.

وی تاکید کرد: خیلی خوشحالم چهره خوبی در آموزش وپرورش پلدختر منصوب شده که یک فرد خوشفکر از جریان اصلاحات است و حامی دولت بوده و حضورش به‌عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش باعث خوشحالی همه اصلاح‌طلبان حامی دولت خواهد بود.

سرپرست آموزش و پرورش پلدختر نیز در این آئین گفت: تغییر و تحولات مدیریتی امری طبیعی و متعارف است و مدیر برای تغییر باید برنامه‌محور باشد.

علی جودکی افزود: یک مدیر باید برای تغییر باید برنامه‌محور باشد و داشتم برنامه بر چهار اصل استوار است که استراتژی، تاکتیک و تکنیک از جمله این چهار اصل است.

وی گفت: استراتژی را در بالا سند چشم‌انداز و تحول بنیادین آموزش و پرورش و اسناد بالادستی تعیین می‌کنند و باید آموزش و پرورش پلدختر به عنوان جزیی کوچک از آموزش و پررورش بزرگ ایران در مسیر تحقق سند چشم انداز  بیست ساله موفق عمل کند.

جودکی اظهار کرد: آموزش و پرورش از حیث منابع مالی ضعیف است و از لحاظ منابع مادی نیز وضعیت در حد متوسط است و با وجود اینکه منابع انسانی بالقوه ما خوب است اما باید این منابع بالقوه به خوبی در مسیر تحقق اهداف آموزش وپرورش بکار گرفته شوند.

وی با بیان اینکه باید در آموزش و پرورش کار شود تا به چشم‌انداز تعیین شده برسیم، افزود: تغییر امروز امری کاملا متعارف و طبیعی است و یک اصلاح طلب شناخته شده جای خود را به یک نیروی اصلاح طلب دیگر داده است وچندان تفاوتی نداریم.

سرپرست آموزش وپرورش پلدختر ادامه داد: من اصلاح‌طلب هستم و از نیروهای اصلاح‌طلب و اعتدالی حامی دولت استفاده خواهم کرد اما تلاش من این است که همین وضعیت فعلی آموزش وپرورش را حفظ کرده و در مسیر با تلاش و همت دوستان برای تحقق اهداف گام برداریم.

وی بیان کرد: دنبال تغییر افراد نیستم و معتقدم قبل از  اینکه افراد تغییر کنند باید روش‌ها تغییر کنند و تمام تلاش و سعی من این است که روش‌ها و رویکردهای مدیریتی را تغییر دهم .

جودکی گفت: با ابلاغ مدیرکل آموزش وپرورش لرستان به سمت سرپرستی آموزش و پرورش پلدختر منصوب شده‌ام و به سیتم آموزش و پرورش پاسخگو خواهم بود.

وی با بیان اینکه اهل تعامل با مسئولان شهرستان نیز خواهم بود، اظهار کرد: من با همه تعامل خواهم داشت اما رویه ام به گونه‌ای است که دنبال تغییر روش‌ها هستم.

در پایان علی جودکی به‌عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان پلدختر منصوب و از خدمات علیرضا افتخاری تقدیر شد.

انتهای پیام/
زهرا احمدی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز