خبرگزاری کار ایران

شکست تیم امید مقابل عمان، شاگردان پیروانی در آستانه حذف

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۷۲۳

تیم ملی امید با دو گل به عمان باخت.

به گزارش ایلنا، تیم‌های فوتبال امید ایران و عمان در چارچوب رقابت‌های انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه عمرزاخوف به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار با پیروزی 2 بر صفر عمان به پایان رسید و عمان با 6 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کرد.

با توجه به اینکه 6 تیم برتر دوم این مسابقات هم راهی مرحله بعد می‌شوند هنوز تکلیف تیم ایران مشخص نیست.

عمان در دقیقه 48 توسط جمیل به گل رسید. محسن الغثانی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

ایران در بازی اول خود مقابل قرقیزستان به پیروزی دو بر یک رسید و عمان هم در دیدار مقابل قرقیزستان به پیروزی 5 بر یک رسیده است.

ایران با ترکیب نیما میرزازاد، نیما طاهری، مهدی مهدی خانی(75 علی شجاعی)، صادق محرمی، علی قلی زاده، سینا مریدی(8 سینا خادمپور)، علی شهسواری پور، رضا شکاری، رضا جعفری (83 نیما مختاری)، ابوالفضل رزاق‌پور و میلاد سرلک به میدان رفت.

 تیم امید ایران در شرایطی به این مسابقات اعزام شد که مدافعان دعوت شده از سوی امیرحسین پیروانی که عضو استقلال و تراکتورسازی بودند از سوی این دو باشگاه به تیم امید داده نشدند تا به نوعی این تیم به طور نصف و نیمه راهی مسابقات شود. همچنین اکثر بازیکنان امید ایران نفرات زیر 20 سال هستند در حالی که حریفان ایران در رده سنی زیر 23 سال بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز