خبرگزاری کار ایران

توضیح روابط عمومی فدراسیون درباره محرومیت بازیکنان استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۷۱۶

روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پاسخ به اظهارات عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، مواردی را در جهت شفاف سازی افکار عمومی در خصوص محرومیت بازیکنان استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به مصاحبه عضو هیات مدیره و مقامات مسئولین باشگاه استقلال روابط عمومی فدراسیون جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند:
1- ادعای در اختیار گذاشتن بازیکنان در FIFA DAY، موضوعیت که مورد عنایت همه مسئولین است، ولی مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا در تقویم آسیا بوده و توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه ریزی و تنظیم شده که کلیه باشگاهها مکلف به همکاری همه جانبه با تیم های ملی هستند و اینگونه مسابقات قهرمانی آسیا در زمانهای FIFA DAY پیش بینی نشده است.
2- کلیه باشگاههای حاضر در کشور همانند باشگاه استقلال، دارای محدودیت بوده ولیکن بازیکنان خود را تمام و کمال در اختیار تیم ملی زیر 23 سال قرار داده اند و هیچ گونه عذری در صورت عدم همکاری مورد پذیرش نیست.
3- این رقابت ها در سطح قاره آسیا پیش بینی و برنامه ریزی شده است و پیداست که همه باشگاهها آسیایی به غیر از FIFA DAY بازیکنان خود را در اختیار تیم های ملی کشور خود قرار خواهند داد. در صورت عدم همکاری، برگزاری مسابقات قابلیت برگزاری را نداشت.
لازم به توضیح است که تیم ملی زیر 23 سال جمهوری اسلامی ایران با دور اندیشی، با بازیکنان زیر 20 سال در مسابقات حضور یافت که این نیاز باشگاهها به بازیکنان اصلی و کلیدی را کمتر خواهد کرد.
در خاتمه پرونده مذکور به کمیته انضباطی ارسال و هرگونه تصمیم گیری در صلاحیت کمیته انضباطی است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز