خبرگزاری کار ایران

نیمکت نشینان طلایی زیدان؛ سودآوری 110 میلیون یورویی رئیس مادرید

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۶۸۱

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید با فروش بازیکنان نیمکت نشین این تیم سود قابل توجهی را تابستان به جیب زده است.

به گزارش ایلنا، اگرچه رئال مادرید به دنبال تقویت ترکیب این تیم برای آینده است آنها در این بین با فروش بازیکنان نیمکت نشینشان موفق شده اند تا به امروز هزینه ای بالاتر از 110 میلیون یورو کسب کنند.

با جدایی خامس رودریگز و پس از آن آلوارو مورتا و اکنون دنیلو داسیلوا موجب شد تا هزینه قابل توجهی به حساب لوس بلانکوس واریز شود.

آلوارو موراتا پس از حاشیه های زیاد برای پیوستن به منچسریونایتد در نهایت چلسی را انتخاب کرد. خامس رودریگز راهی بایرن مونیخ شد و دنیلو هم منچسترسیتی را برگزید.

رئال که موراتا را با ارزش 30 میلیون یورو از یوونتوس به خدمت گرفت در نهایت با قیمت 80 میلیون یورو به چلسی فروخت تا سود خالص 50 میلیون یورو از این فروش را کسب کند.

دنیلو که با مبلغ 30 میلیون یورو از پورتو راهی سانتیاگو برنابئو شد تغییری در ارزشش ایجاد نشد تا با همین مبلغ منچسترسیتی را به عنوان مقصد بعدی اش انتخاب کند و فلورنتینو پرز هم در این معامله سودی را کسب نکرد.

مارکا مدعی شده که از مبلغ قرارداد قرضی دوساله خامس به بایرن مونیخ 10 میلیون یورو سود برای کهکشانی ها جمع شده و احتمال سود آنها در آینده وجود دارد. شاید باوارایی ها پس از اتمام مدت قرارداد قرضی خامس خواهان به خدمت گرفت او با قیمتی بالاتر از 50 میلیون یورو شوند.

ماریانو دیاز که چند ماهی را در کنار تیم بزرگسالان رئال مادرید حضور داشت راهی لیگ قرانسه شد تا با پیوستن به لیون 10 میلیون سود به حساب رئال واریز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز