خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره‌های توجیهی باعث تعامل بیشتر بین داوران می‌شود

اصفهانیان: ناظران باید به صورت یکپارچه عملکرد داوران را زیر نظر داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۶۵۷

رئیس کمیته داوران در حاشیه برگزاری کلاس توجیهی ناظران داوری فوتبال گفت: هدف اصلی این دوره بالا بردن سطح آگاهی و میزان دانش ناظران است.

به گزارش ایلنا، فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران در ابتدا ضمن تشکر از حضور مهدی تاج گفت: حضور شما به عنوان رئیس فدراسیون در این مراسم مایه دلگرمی همه ما است.  همچنین از اعضای کمیته و دپارتمان در راس آن از حسن کامرانی‌فر به خاطر اینکه بحث جوانگرایی را در داوران پیش برده تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در ادامه بیان کرد: کلاس توجیهی ناظران داوری فوتبال پیش از شروع فصل را به منظور یکپارچگی، هماهنگ‌سازی و ارتقا سطح هرچه بیشتر ناظران برگزار کردیم. این کلاس با حمایت فدراسیون فوتبال و با حضور مدرس خوبی مانند حسین عسگری برگزار می‌شود که البته باید از وی به جهت حضورش در این کلاس تشکر کنم.
رئیس کمیته داوران در ادامه درباره افزایش حق الزحمه داوران گفت: با توجه به حمایت‌های مهدی تاج  بحث افزایش حق‌الزحمه داوران، ناظران و نمایندگان را در هیات رئیسه مطرح کردیم و توانستیم کلیات آن را به تصویب برسانیم. چندین سال است داوران، ناظران با کمترین حقوق و دستمزد انجام وظیفه می‌کنند. 
اصفهانیان در پایان گفت: هدف اصلی از برگزاری دوره‌های توجیهی این است که ناظران به صورت هماهنگ و یکپارچه عملکرد داوران را زیر نظر داشته باشند. پیشرفت داوری در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی منوط به توجه ناظران است. به هر حال برگزاری چنین دوره هایی باعث تعامل هرچه بیشتر بین داوران و ناظران بازیها می شود تا به وسیله آن وظایفشان را در کنارهم و به درستی انجام دهند. در واقع هدف اصلی این دوره یکپارچگی، یکنواختی و بالا بردن دقت نظر ناظران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز