خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران :

اصناف در مسیر ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای حرکت کنند

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۶۱۵

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: فروشگاههای زنجیره ای اتفاقی نو در تجارت هستند و اصناف نیز باید به این مسیر حرکت کنند و برای ایجاد فروشگاههای معتبر گام جدی بردارند.

به گزارش ایلنا ، جلال الدین محمد شکریه در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود: فروشگاه‌های زنجیره ای و مجازی پدیده‍ ‌ای نو در اقتصاد و تجارت هستند و ما نیز آن را می پذیریم چرا که نمی توانیم دور خودمان را حصار بکشیم لذا اصناف نیز باید به دنبال راهکارهای جدید در تجارت باشند.

وی با بیان اینکه فروشگاه های زنجیره‌ای زمانی می‌توانند عاملی برای توسعه باشند که خروجی  مناسب داشته باشند، افزود: این نوع فروشگاهها باید سعی کنند خدمات مدنظر مصرف کننده را پاسخ بدهند و در کنار قیمت پایین ،کیفیت عرضه شده کالا را مدنظر قرار دهند.

شکریه اظهار کرد: اصناف باید فضایی به وجود آورند که از طریق اتحادیه های صنفی مانند خواروبار فروشان ، پوشاک و فست فودها زیر نظر برند خاص فروشگاه های خودشان را تجهیز کنند و در قالب بنگاه های اقتصادی خرد فعالیت کنند ضمن اینکه باید در قالب دکوراسیون و طراحی متحدالشکل با یکدیگر همکاری کنند و قدرت رقابت خود را با چنین فروشگاه هایی به ظهور برسانند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی از برندهای فروشگاه های زنجیره ای عملکرد خوبی دارند، گفت: فروشگاه های زنجیره ای باید نسبت به عرضه کالاهای با کیفیت بالا و برندهای قابل اطمینان حساس باشند ضمن اینکه نباید به هر برندی مجوز فعالیت داده شود بویژه در زمینه مواد غذایی، تا زمانی که برندهای معتبر داخلی وجود دارد نباید برندهای خارجی توزیع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز