خبرگزاری کار ایران

گزیده‌ای از «غم‌نومه‌ی فریدون» را بشنوید+صوت

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۵۹۵

گزیده‌ای سه دقیقه‌ای از آلبوم «غم‌نومه‌ی فریدون» به آهنگسازی حسین علیزاده را می‌توانید بشنوید.

به گزارش ایلنا، این گزیده سه دقیقه‌ای از «غم‌نومه‌ی فریدون» به نویسندگی و کارگردانی پیمان قدیمی و آهنگسازی حسین علیزاده و کارگردانی نمایشی نیما دهقانی توسط سایت بیپ‌تونز منتشر شده است.

زنده‌‌یاد مرتضی احمدی، ژاله علو، فاطمه معتمدآریا، آیدا شاملو، سیامک صفری، صابر ابر، فرهاد اصلانی، حبیب رضایی و امیر جعفری از بازیگران و راویان این آلبوم شنیداری هستند.

 «غم‌نومه‌ فریدون» روایتی محاوره ای و موزون به سبک و سیاق قصه‌های کوچه، از یک آبادی است که در آن خندیدن ممنوع می‌شود. در پی این رویداد فریدون، جوان خنده‌روی آبادی به دلیل عشق اش‌ به لبخندهای معشوقه‌ خود «هیچا» به اعتراض می‌ایستد و این آغاز یک ماجراست.

صبا علیزاده دستیار آهنگساز و  پوریا اخواص، داریوش کاظمی، علیرضا برنجیان اجراگران آوازهای «غم‌نومه‌ فریدون» هستند. از میان نوازندگان این پروژه هم می‌توان به رضا عسگرزاده سازهای بادی، کوبه‌ای و اجرای الکترونیک سازهای زهی، سیامک جهانگیری نوازنده نی، صبا علیزاده نوازنده کمانچه، رادمان توکلی نوازنده تار، مهرداد ناصحی نوازنده قیچک، سحر ابراهیم نوازنده قانون، علی رحیمی نوازنده تمکب و حسین علیزاده نوازنده  تار، سه‌تار و شورانگیز اشاره کرد. همخوانی این اثر روایی، موسیقایی نیز بر عهده‌ مهرداد ناصحی، شهرام رکوعی، راحله برزگری، سحر محمدی، آساره شکارچی، عامر شادمان، روشنک کی‌منش و سمیرا محسنی بوده است.

از عوامل «غم‌نومه‌ فریدون» که نشر آن بر عهده موسسه فرهنگی هنری «تار و پود» و پخش آن بر عهده «نشر و پخش جوان» بوده می‌توان به حیبب رضایی مشاور هنری، نورالدین حیدری‌ماهر مدیر تولید، علی بوستان مدیر اجرایی، گروه فکر و خلاقیت آرتی‌مان مجری طرح، بامداد افشار و صبا علیزاده طراح صدا، فرهاد فزونی طراح گرافیک، عظیم مرکباتچی تصویرگر، مانی لطفی‌زاده عکاس، علیرضا وحدی مستندساز، نیوشا مزیدآبادی مدیر روابط عمومی، آریان امیرخان تبلیغات مجازی و مروارید خردمند دستیار کارگردان اشاره کرد.

حجم فایل صوتی: ۲.۱۴M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۰۳:۰۷ دانلود فایل صوتی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز