خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان سقز:

سهم شهرستان سقز از اعتبارات استانی 14 درصد است

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۵۴۰

فرماندار شهرستان سقز گفت: اعتبارات ابلاغی شهرستان سقز در سال جاری 69 میلیارد و 54 میلیون و 700 هزار تومان است که از این میزان بیش از 32 میلیارد تومان آن شامل؛ اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان است.

به گزارش ایلنا، علی اکبر ورمقانی با بیان این مطلب افزود: امسال دولت تدبیر و امید 3 میلیارد و 28 میلیون و 500 هزار تومان به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان سقز به صورت بلاعوض کمک خواهد کرد.

 وی اظهار داشت: سهم اعتبارات شهرستان سقز از محل اعتبارات استانی قانون استفاده متوازن از امکانات کشور 33 میلیارد و 52 میلیون تومان است.

 فرماندار شهرستان سقز با بیان اینکه بیش از 60 درصد از اعتبارات استانی سال جاری شهرستان سقز برای رونق و آبادانی روستاها لحاظ شده است، گفت: از محل اعتبارات ملی برای طرح های فرودگاه، بیمارستان، بزرگراه و... اعتبار در نظر گرفته خواهد شد.

ورمقانی با اشاره به محدود بودن اعتبارات شهرستانی، گفت: جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و جذب اعتبار ملی توسط مدیران کل استان از شرط های اصلی توسعه و پیشرفت شهرستان سقز است.

 وی خاطر نشان کرد: وظیفه مدیران دولت تدبیر و امید، امید و نشاط بخشی در جامعه است و هیچ مدیری در شهرستان سقز نباید بذر نا امیدی در دل مردم بکارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز