خبرگزاری کار ایران

محمدرضا نازک کار خبر داد:

پرداخت تسهیلات ویژه برای توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۵۲۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از پرداخت تسهیلات ویژه برای توسعه ناوگان حمل و روستایی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا نازک کار، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی، طرح توسعه و ساماندهی ناوگان حمل و نقل روستایی با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و صندوق کارآفرینی امید به مرحله اجرا در می‌آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در خصوص ضرورت ساماندهی حمل و نقل روستایی خاطر نشان کرد: مد نظر قراردادن  عواملی نظیر سکونت بخش عمده ای از جمعیت استان گیلان در روستاها، تولید و عرضه بخش عمده ای از محصولات کشاورزی استان توسط روستاییان دربازارهای محلی شهرهای مختلف استان ، وجود مناطق توریستی و گردشگری در روستاهای مختلف، سفر روزانه و مستمرجمع کثیری از دانشجویان و دانش آموزان،کارمندان وکارگران در محورهای فرعی و روستایی، سفر میزان قابل‌توجهی از مردم در فصول مختلف سال به مقاصد مناطق روستایی استان در کنار تراکم جمعیت و نزدیکی شهرها و روستاهای استان گیلان ، اهمیت و ضرورت ساماندهی حمل ونقل عمومی در مناطق روستاهای استان را پیش از پیش آشکار می سازد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه خودروهای آماده واگذاری سمند ای اف 7 بنزینی و سمند ای اف 7 دوگانه سوز می باشد خاطرنشان کرد: تسهیلات مذکور به منظور تسهیل در حمل و نقل مسافر روستایی در نظر گرفته شده است.

وی یاد آور شد: 80 درصد قیمت این خودروها از طریق وام صندوق کارآفرینی امید و طبق پیش فاکتور ارائه شده از سوی متقاضی با کارمزد 4 درصد و 20 درصد مابقی توسط خود متقاضی تامین خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با اشاره به این نکته که داشتن شرایط برای اخذ کارت هوشمند رانندگی که منجر به بیمه رانندگان می شود جزء شرایط حمل و نقلی استفاده از این تسهیلات است، یادآور شد: ضمانت وام مذکور بصورت ترهین خودرو و یک فقره چک به مبلغ 120 درصد تسهیلات اعطایی‌است.

 نازک کار با اشاره به  فعالیت تعداد 30 دستگاه خودروی سواری عمومی ویژه حمل و نقل روستایی در مسیرهای روستایی استان  گیلان، از متقاضیان فعالیت در حمل و نقل روستایی استان خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر تا پایان آذر ماه سالجاری به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر استان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز