خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

صدور حکم یکسال زندان برای متخلف محیط‌ زیست/ توهین و درگیری صیاد متخلف با محیط‌بانان دلفان

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۴۹۳

رئیس محیط زیست شهرستان دلفان از صدرو حکم یک سال زندان برای متخلف محیط زیست در این شهرستان خبرداد و گفت: این فرد با محیط بانان درگیر شده و به آنها توهین کرده است.

قاسم دلفانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر اظهار داشت: در گشت‌زنی در اطراف رودخانه گیزه‌رود شهرستان دلفان با 4 نفر متخلف زیست‌محیطی که درحال صید ماهی با موتور برق بودند، مواجه شدیم.

 دلفانی افزود: ماموران حراست محیط‌زیست به افراد متخلف تذکر دادند که افراد با نیروهای ما درگیر شدند و اقدام به توهین کردند و پس از آن هم بلافاصله از محل متواری شدند.

 وی تصریح کرد: استفاده از موتور برق و جریان اکتریسیته برای صید ماهی باعث زیان رساندن تا شعاع چند متری به تمامی آبزیان آن منطقه می شود و خسارت وارد شده به محیط زیست قابل جبران نیست.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان دلفان عنوان کرد: فرد متخلف از قبل نیز دارای سابقه کیفری در این زمینه در دادگاه بوده است و با پیگیری‌های قانونی توانستیم از سوی دادگاه برای وی حکم جلب بگیریم.

وی گفت: حکم این فرد متخلف محیط‌زیست یک سال زندان، 74 ضربه شلاق و یک میلیون ریال جریمه نقدی در دلفان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز